IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новият Range Rover - по-добрият или най-добрият?

Тествахме новото поколение на легендарния всъдеход

Снимка: Аutomedia.bg

Снимка: Аutomedia.bg

Някои го сравняват с автомобили като Bentley и Rolls Royce, според други това е най-добрата офроуд машина. Трети достигнаха още по-далеч и обявиха новото поколение на Range Rover за "най-добрият автомобил, правен някога". Решихме да проверим дали тези хвалби отговарят на истината и тествахме последната - четвърта версия на всъдехода, която се появи в края на миналата година.

Когато си карал предишното поколение на модела, в което трудно се намират недостатъци, е много трудно да си представиш какво те очаква. Затова започваш да събираш впечатления още с първия си поглед върху автомобила.

"Проектирането на следващото поколение Range Rover след 40 години на успехи носеше в себе си голямата отговорност да запазим ДНК-то на тази икона в бранша - категоричен е Джон Макгавърн, директор на дизайнерския отдел и главен творчески директор на Land Rover. - Нашият дизайнерски екип работи изключително упорито, за да улови елегантните пропорции и изчистените повърхности, които винаги са били запазена марка на Range Rover."

Факт е, че външността на новия Range Rover е сериозно променена. В нея обаче намират място не само чертите на третото поколение, но и силуетът на предните генерации. Липсва предишната бруталност, като всъдеходъдът е доста по-изящен и елегантен. Новата решетка на радиатора е лишила всъдехода от онази тежест върху предната част, която се забелязваше при предишното поколение. Променени са и светлините, като фаровете и стоповете са съединени с линия, преминаваща през цялата каросерия. Ясно се набиват на очи "хилете на акула", които придават хищен вид на автомобила.

Големи са промените и в интериора, където копчетата са два пъти по-малко от тези в предишното поколение. Подобрена е ергономията и техническото обзавеждане на салона. Седящите на задната седалка имат възможност да регулират ъгъла на наклона, както и да управляват климатичната система. А вратата на багажника отново е с две части - както беше и при първото поколение на Range Rover.

Като цяло новостите в интериора на машината напълно оправдават определението, което дадоха нейните създатели - "All New". Новият Range Rover е първият всъдеход в света с революционно олекотена, изцяло алуминиева конструкция, като тя е с 39% по-лека в сравнение със стоманената на предишния модел. По този начин общото тегло на автомобила е намалено с цели 420 кг.

Благодарение на олекотената алуминиева платформа са постигнати значителни подобрения в ефективността и динамиката на автомобила. Всъдеходът е оборудван с изцяло реконструирано въздушно окачване. То трябва да гарантира луксозно возене и същевременно да подобри управлението и стабилността. А новото окачване да гарантира по-стабилно и уверено влизане в завоите.

Цялото ревю четете в Automedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата