128% ръст в продажбите през 2005 г. спрямо предходната година реализира Фолксваген в България. През изминалата година немската марка се реабилитира на българския пазар с продадени 1493 нови автомобила и зае полагащото й се място на пазара.
В дела на леките автомобили Фолксваген бележи ръст от 91 %, които в количествено изражение представляват 1057 броя продадени автомобили срещу 656 за 2004 г.
Моделът с най-голям дял в общия обем продажби е компактното Polo с 345 автомобила, следван от високопроходимия Touareg с 280 и радушно приетия от клиентите Passat със 187 реализирани автомобила. Своите клиенти са намерили и 131 автомобила от модела Golf и 103 от модела Touran.
До края на 2005 г. продажбите на лекотоварната гама в България са нараснали с над 6 пъти в сравнение с реализацията през цялата 2004 г. (71 бр.) и възлизат на 436 автомобила.
Най-популярният модел в гамата е Caddy с 343 продадени автомобила.
През 2006 г. Фолксваген ще предложи на пазара общо 12 акционни модела – 6 при леките и 6 при лекотоварните автомобили и две премиери – кабриолета Eos и наследника на LT – Crafter.
През тази година предстои и разширяване на дилърската мрежа на Фолксваген с представителство в Плевен. Вече е в ход и строителството на нов продажбено-сервизен комплекс в София. Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Рекорден ръст в продажбите на Фолксваген в България
През изминалата година на родния пазар са продадени 1493 нови автомобила от немската марка
06.01.2006 | 14:52 ч. Обновена: 03.01.2025 | 06:39 ч.
Новини
-
Джесика Алба прави опит да спре слуховете за предстоящ развод с Кеш Уорън
-
Индийска драма: Чичо се опита да отрови гостите на сватбата на племенницата си
-
Светът е близо до нарушаване на Парижкото споразумение
-
Снимки от пожарите в Калифорния от борда на МКС
-
Румъния иска от ЕК още 3 години работа на ТЕЦ-овете си
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата