IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Дамският Tucson на Hyundai с хитови продажби у нас за 2005 г.

Корейската компания отчете 11% ръст на продажбите в световен мащаб

Дамският Tucson на Hyundai с хитови продажби у нас за 2005 г.

Близо два пъти са нараснали у нас продажбите на високопроходимите автомобили на Hyundai – Tucson, Santa Fe и Terracan - през 2005 година в сравнение с 12-те месеца на предходната година. Това показват данните на официалния дистрибутор на корейската марка в България Индустриал комерс ЕООД.

Най-голям е ръстът при по-малкия модел Tucson, който печели убедително симпатиите на дамите. Той се предлага с три двигателя – 2.7-литров бензин (с 4-степенна aвтоматична скоростна кутия Shift Tronic), класически двулитров бензин (с 5-степенна механична скоростна кутия) и двулитров дизел (с избор между 5-степенна механична и 4-степенна автоматична скоростна кутия).

През 2005 г. Индустриал комерс продаде 79 автобуса от модела County, който се предлага в две модификации 16+1 и 28+1 пътнически места. С това Hyundai стъпи убедително и на пазара в този сегмент.

Това са безспорно много добри резултати, защото успяхме да постигнем високи нива на продажби още в първата година, в която предлагаме активно автобуси и камиони на българския пазар. Основно преимущество на нашите машини е, че са разработени специално за тежки пътни условия, сходни на тези в България. Освен това в моделите на Hyundai са заложени технологични решения без допълнителни усложнения в електрониката, което прави поддръжката им лесна и намалява значително разходите”, обясни Савина Константинова, прокурист на Индустриал комерс.

От компанията отчитат стабилен ръст на общите продажби за 2005 година. За изминалите 12 месеца в България са продадени общо 1254 превозни средства с марката Hyundai. Най-продаваният модел у нас е Elantra, като от него са закупени 434 броя.

В световен мащаб южнокорейският автомобилен гигант отчита ръст на продажбите от 11% в сравнение с миналата година. През последните 12 месеца компанията е продала общо 2,533 милиона автомобила, като най-голям дял от тях има модела Elantra. Следващите по успех са Accent, Getz, Sonata и Tucson.

Увеличението на износа надхвърля 13% в сравнение с 2004 година.

Южнокорейският гигант реализира успешен пробив и на пазара в САЩ. Обновеният луксозен седан Sonata се нареди на седмо място сред най-продаваните автомобили зад Океана за изминалата година. Така компанията се завърна в списъка на топ 10-те американски коли след 15 годишно отсъствие.

За 2006 година Hyundai Motor Co. планира стабилен темп на експанзията си в световен мащаб, като амбицията на компанията е да продаде 2,68 милиона автомобила.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Коли
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата