Когато един автомобил е конструиран с идеята да преминава през тежки терени, от него не можем да очакваме блестящо представяне на асфалта. Както и обратното. Всяко правило обаче си има изключение и в този случай то се нарича Range Rover.
Британският луксозен модел е създаден с идеята да бъде еднакво добър на различните терени, като по този начин отговаря най-пълно на определението всъдеход. А именно, автомобил, с който може да се пътува комфортно навсякъде – както на пътя, така и извън него.
По време на представянето на Range Rover в България успях да покарам най-икономичната и най-бързата версии на модела. А сега имах удоволствието да изпробвам и третата модификация на возилото – дизеловия V8, който е компромисен вариант на останалите две версии. Моделът е по-бърз от базовия V6 дизел и по-икономичен от върховия V8 бензин.
Този път реших да покарам колата в града и извън него, по асфалтираните пътища. Причината e, че по време на масовия тест, при който бе наблегнато на движение по пресечен терен, организаторите ни убедиха, че масивната британска кола е способна да нагази дълбоко сред дивата природа, прескачайки камънаци и големи локви.
А освен това асфалтът е по-чест спътник на Range Rover, не защото офроудът го притеснява, а защото надали някой би платил над 200 000 лева (за 4.4 SDI V8 Vogue), за да преминава през толкова лош терен. Подобни автомобили се купуват най-вече, за да бъдат използвани в града и по магистралите.
Цялото ревю вижте в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.