Нетната печалба се е понижила до 606 млрд. вона (591 млн. долара) за 2004 г., срещу 705,4 млрд. вона за 2003 г.
Оперативната печалба се е понижила с 38,2% до 502,5 млрд. вона, докато оборотът се е покачил с 18,8% до 15,3 трилиона вона.
Kia, филиал на Hyundai, е продал 1,01 млн. коли през 2004 г., или годишно покачване със 17,8%.
Износът се е увеличил с 41,2%, или 760 786 продадени коли, докато на вътрешния пазар продажбите са се понижили с 21,6%, или 250 643 коли.
Южнокорейският конструктор очаква през 2005 г. да бъдат продадени 310 000 коли в страната, докато за износа се предвиждат 900 000 броя.
Очакванията са за оборот от 18,57 трилиона вона, от които 330 млрд. в Европа, или покачване с 50,7% в сравнение с 2004 г.
Kia също така уточни, че разходите за инвестиции ще бъдат понижени тази година до 1,29 трилиона вона, срещу 1,42 трилиона за 2004 г.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.