Рекламната автомобилна война, която бе подновена в началото на тази седмица от британската компания Jaguar, вече има продължение. Британците разпространиха рекламен клип, с който предизвикаха конкурентната компания Mercedes-Benz. Германците реагираха бързо и вече разполагат с отговор на хвърлената ръкавица.
Посланието е в отговор видеото на Jaguar, в което кокошката, с която германците рекламират новото си адаптивно окачване Magic Body Control, бива изядена от ягуар. Рекламният текст в клипа бе: „Вълшебен контрол над тялото? Благодаря, ние предпочитаме котешките рефлекси. А вие?”.
Системата PRE-SAFE бе представена през 2002 година, като непрекъснато се усъвършенства и модернизира. Тя може да активира превантивни системи с обратимо действие, намалявайки по този начин риска от нараняване на пътуващите в автомобила. PRE-SAFE постоянно следи данните от датчиците на системите, включително ESP и BAS, и е в състояние да реагира, например, при занасяне на задната част на автомобила или странично приплъзване на предните колела в завой, както и в случай на аварийно задействане на спирачките.
Ако се установи, че ситуацията е критична, системата може да активира обтегачите на предпазните колани, да премести електрически регулируемата седалка за пътника отпред в позиция, която е по-подходяща в случай на удар, както и да затвори плъзгащия/повдигащ се люк – и то за само за части от секундата.