IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новият флагман на Great Wall с фалстарт в Китай


Обратно в новината

Коментари Коментари

4
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен (1):Ти да не мислиш, че България е критерии за автомобилен пазар ? Волекс се купуваше, защото беше сравнително евтин и прилично направен. Ховър 5 е ценен от офроуд любителите иначе за магистрални гонки не става, бавен и лаком е. За офроуд е горе-долу приличен, най-вече защото е с ръчна раздатъчна кутия. Другото е, че моторите им са Мицубиши, но старо поколение, което е големия недостатък.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Споко,никой не с е е родил научен.Ако някой си мисли,че японците или корейците от първия път за са започнали да правят толкова добри коли,няма начин! Китай има не по-малки възможности да прави качествени автомобили от Япония и Южна Корея,просто това са грешки на растежа които са неизбежни.
отговор Сигнализирай
2
ккк
преди 10 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
made in china неслучайно е нарицателно!
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 10 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
А добро утро. Кой пореден болен корпоративен мозък роди идеята да предлагат основно 4х4 "танкове"? И тук Най-много се продаваше малкия Волекс, а те решиха точно него да спрат.Пълна липса на здрав разум има у корпоративните мозъци във всички технически компании, най-очевадно е в мобилния сегмент, но явно и при автомобилостроителите.
отговор Сигнализирай
Новини