Целта на Ferrari е да редуцира средното ниво на вредни СО2 емисии при своите автомобили с 20% до 2021 година. В момента моделите на марката имат среден показател от 270 г/км, който през следващите 7 години ще бъде редуциран със средно 3% на година.
За да бъде това възможно, компанията ще пусне на пазара изцяло нови V8 и V12 двигатели. Двигателите с осем цилиндъра ще бъдат оборудвани със система за принудително пълнене, а обемът им ще бъде намален. Нещо подобно вече се случи с модела California T, който замени стария атмосферен 4,3-литров V8 двигател с по-малък, но по-мощен и икономичен 3,8-литров V8 с турбо.
При V12 двигателите обаче стратегията ще бъде различна. Те няма да бъдат обзавеждани със система за принудително пълнене, тъй като турбо-компресорите заемат много място и генерират твърде много топлина в двигателния отсек.
Именно затова инженерите на Ferrari ще заложат на хибридни технологии. Информацията е ограничена, но Дини все пак уточни, че такива хибридни V12 двигатели ще задвижват следващите версии на моделите F12 и FF.