"Новият GT-R ще има електрическо задвижване, което ще му предостави още по-сериозна динамика. Настоящото поколение на колата бе огромен скок напред, а следващото трябва да го надскочи" заяви топ мениджърът.
Той не пожела да разкрие конкретни подробности за задвижващия агрегат на бъдещия R36, но все пак уточни, че Nissan има голям опит с електрическите технологии, включително батериите, и възнамерява да го използва при новия си спортен флагман.
Изказването на Оливър провокира спекулации, според които агрегатът на следващия GT-R ще бъде преработена версия на хибридната технология, която демонстрира концепцията Infiniti Q80 в Париж. Това е 3.0-литров V6 двигател и електромотор с обща мощност от 550 к.с.
Що се касае до формите на модела, то Джеймс Оливър потвърди, че GT-R R36 ще бъде вдъхновен от концепцията Vision 2020, която компанията създаде за конзолата Gran Turismo 6.
"Концепцията Vision 2020 бе създадена като първообраз на следващия GT-R. Серийният автомобил ще заеме много от нея", заяви той.
По отношение на цените британецът сподели единствено, че GT-R ще продължи да бъде много по-достъпна алтернатива на суперколи със сходни динамични възможности.
Джеймс Оливър не пожела да коментира срокове, но по-рано шефът на дизайнерския отдел на японския производител Широ Накамура заяви, че колата трябва да бъде на пазара през 2017 или 2018 г.
Преди това - вероятно още догодина, ще видим фейслифт на настоящия GT-R. За него не се знае много, но спекулациите сочат, че модернизацията ще обхване както дизайна, така и шасито и мотора.