Volkswagen назначи суперзвездата Роби Уилямс за свой маркетингов директор. Музикантът ще бъде ключовата фигура в нова рекламна кампания на модели на марката, носеща името Club & Lounge, съобщават от германската компания.
Певецът бе представен на новата си длъжност на специална пресконференция. Още преди няколко месеца Уилямс обяви, че иска да се занимава с нещо различно от музиката, като възнамерява да се насочи към автомобилния бранш.
Кампанията Club & Lounge стартира в Германия на 18 декември, като в нея са включени цели 9 нови модела на Volkswagen. Сред тях са Golf, Beetle и Tiguan.
Рекламният слоган на целия проект е „Wie gut klingt das den“ (б.а. – Колко впечатляващо звучи“).
„За мен това е нещо ново и съвсем различно от всичко, което съм правил до момента. Щастлив съм, че мога да работя нещо истинско, което е извън света на музиката“, коментира назначението си англичанинът.
Още новини с автомобилна тематика четете в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.