Модификациите в дизайна, с които автомобилът влиза в новата моделова година, всъщност не са големи. Най-важната новост е познатият от новия Civic 1.8 литров мотор със 140 к.с., който тук замества 1.7 и 2.0 литровите агрегати (125 и 150 к.с.) и който за първи път ще може да се комбинира и с петстепенна автоматична скоростна кутия. По-конкретни данни засега не са предоставени.
От друга страна европейските клиенти би трябвало да са заинтересувани от факта, че 2.2 литровият дизел, също със 140 к.с. и 340 Nm, вече ще се продава серийно с филтър за твърдите частици. Третата новост при FR-V 2007 е серийната ESP, която при Хонда се казва VSA.
Оптическите промени засягат основно решетката на радиатора и дръжките на вратите, които вече са оцветени в тъмен хром. Фаровете и стоповете също са затъмнени.
Що се отнася до интериора, не трябва да се забравя, че FR-V е шестместен автомобил. Средната седалка отпред може да има много приложения. Ако е сгъната, облегалката служи за подлакътник на шофьора и пътуващия от дясно или просто като малка масичка със сгъваеми стойки за напитки и с възможности за закрепване на предмети.
Повърхността е гумирана, което не позволява плъзгането на поставените отгоре предмети, а и предпазва самата повърхност от надраскване. Две отделения за поставяне на различни предмети в купето има под същото това средно място отпред.
Освен опцията „Карбондизайн" за купето, Хонда е предвидила нова тапицерия на седалките и вратите, а освен това вече има вход за включване на iPod или друг MP3 плеър. Багажникът също получава допълнително осветление.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.