Агрегатът за модела е познатия 2,3-литров турбодизел dCi, развиващ 160 или 190 к.с. Моторът е снабден с нова система за селективна каталитична редукция (SCR), както и с AdBlue, благодарение на което изхвърля в атмосферата само 159 г/км вредни С02 емисии (с 8 г/км по-малко в сравнение с Евро 5b+ дизелите). Според информацията от
Nissan, новата Navara е лидер в сегмента по този показател.
Съществено редуциране е постигнато и по отношение на емисиите на азотен окис (NOx), като средното потребление на гориво е сведено до 6,1 л./100 км., или с 0,3 литра по-малко от преди. Интегрираната система AdBlue разполага със 17-литров резервоар, който е достатъчен за преминаването на 11 500 км.
За намаляването на разхода на гориво спомага и новата система Idle-Stop System (ISS), налична за всички версии с ръчна предавателна кутия. Технологията е част от базовото оборудване, в което вече са включени също така инфо-система с цветен дисплей, круиз-контрол с ограничител на скоростта, Bluetooth свързаност, мултифункционален волан и др.
В списъка с оборудване присъстват и редица екстри, които обикновено се предлагат за кросовърите - камера с 360-градусово наблюдение около автомобила, аварийна спирачна система, електрически седалки с подгряване, климатроник с две зони, инфо-система със 7-инчов дисплей, въздуховоди за задните места и много други.