Предстоящият автомобилен салон в Париж ще мине без участието на 5 глобални автомобилни производителя, съобщава Automotive News. Според информация на изданието във френската столица няма да бъдат изложени новите модели на Lamborghini, Rolls-Royce, Aston Martin, Volvo и Ford.
Основната причина за подобно решение, е нежеланието на компаниите да инвестират милиони евро в подобни мероприятия, тъй като считат, че те се неефективни. Вместо това производителите предпочитат да влагат пари в по-съвременни форми на маркетинг, най-вече на рекламиране на своите продукти в глобалната мрежа.
„По-рано цареше мнението, че е нужно да участваме във всеки един автомобилен салон. Реалностите обаче показват нещо различно – има далеч по-удачни начини за реклама, отколкото да се харчат огромни пари за подобни изложения”, коментира генералният директор на Aston Martin – Анди Палмър.
На свой ред представител на Lamborghini заяви, че автомобилният бизнес се променя непрекъснато и в компанията приемат всички новости. Така компанията ще икономиса сериозна сума на концерна Volkswagen, който ще участва в Париж, но няма да проведе традиционната гала-вечер, на която германците показват най-новите модели на своите марки.
От Rolls-Royce също предпочитат да подходят по друг начин, като заменят салона в Париж с мероприятия за клиентите си на остров Сардиня. Компанията обръща специално внимание на ползвателите на мрежата Instagram, като разчита на тяхната помощ за реклама на колите си.
Във Ford пък напълно променят маркетинговата си стратегия, като вместо на салона в Париж участваха в изложението Le Web, посветено на най-новите цифрови иновации. Освен това компанията организира еднодневен тест-драйв на територията на Франция за всички желаещи да карат нейните автомобили.
Още новини с автомобилна тематика - в Automedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.