Ford разработва нов глобален стил на дизайн за бъдещите си модели - нещо, което е част от новата фирмена стратегия, наречена "one Ford", съобщават от automediapro.com.
Шефовете на дизайна във фирмата, отговарящи за Северна Америка и Европа, ще комбинират усилията и ресурсите си, за да създадат общ стил на дизайн за бъдещите фордове.
Вицепрезидентът на групата Ford по дизайна Джей Мейс коментира пред Automotive News, че новата стилистика в дизайна ще замени действащия сега в европейския клон на фирмата „кинетичен дизайн", както и стилистиката, налагана досега в Северна Америка с радиаторна решетка с три ребра.
"Мисля, че ще можем да стигнем до обща стилистика на дизайна, която ще отговаря както на вкуса на американския пазар, така и на тенденциите на европейските пазари", заяви Джей Мейс.
Стъпката е част от инициативата за подобряване на ефективността в цялата група Ford. Приемането на обща стилистика ще позволи в различните модели на Ford да се използват общи елементи, както в интериора, така и по екстериора. Целта е един Ford да бъде разпознаваем веднага по всички кътчета на света, допълва Мейс.