General Motors започва да гради нов имидж на Chevrolet, с цел да продава все повече автомобили от марката извън САЩ, съобщават от automediapro.com. Надеждата е Chevrolet да се превърне в световна марка, каквито са Toyota или Volkswagen.
Вицепрезидентът на GM по продажбите Джон Мидлбрук заяви, че е въпрос на време тази нова стратегия да бъде реализирана. През миналата година Chevrolet продаде по света общо 4.3 милиона автомобили, като 2.8 милиона или 65% са продажбите в САЩ.
Ако успее да запази сегашните продажби в САЩ и повиши световните си продажби до 50% от общите, тогава Chevrolet наистина може да се нарече световна марка с продажби около 6 милиона автомобила годишно.
За да стане това, е необходимо всеки нов модел да бъде настроен към пазара, на който ще се продава и в същото време да се запази общ имидж на марката. „Това е нещо, което малко от производителите могат, а тези, които го правят наистина, стават световна сила", казва Ребека Линдланд, анализатор в отрасъла.
Сега най-големият пазар на Chevrolet извън САЩ е Латинска Америка. Там се продават 87% от автомобилите на марката, реализирани извън САЩ. Затова сега усилията на Chevrolet ще бъдат насочени за популяризиране на марката в Европа и Азия.
Проучване на GM показва, че близо 90% от европейците знаят марката Chevrolet, но едва 3% знаят нещо конкретно за автомобилите от тази марка.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.