Екипът на Automedia и "Колела" беше единственият български представител на закрита презентация на новото поколение на Dacia Duster в Париж. Официалната премиера на новото поколение на хитовия румънски кросоувър ще се състои на 12 септември в рамките на международното изложение във Франкфурт.
От 2010 г., когато се появи първата генерация, досега по света са продадени над 1 млн. бройки от Duster. Сега в Dacia се надяват, че новото поколение не само ще повтори успеха на предшественика си, но и ще го задмине. За целта моделът запазва големите си предимства – атрактивна цена, сериозни оф-роуд възможности, здравина и дизайн, но и добавя някои нови качества, които би трябвало да го направят още по-популярен.
Само за първите 3 години Duster успя да запише над 450 000 продажби, което го превърна в истинска сензация на пазара. При това кросоувърът се утвърди на едни от най-сериозни пазари в Европа, като успешно си съперничи с всъдеходните модели на най-големите световни производители.
Както и при останалите модели на марката, така и Duster се прицели в клиенти, които искат да получат много неща, но на по-ниска цена. Непрекъснато разрастващият се пазар на SUV-моделите помогна на автомобила да направи огромен скок напред, като през цялото време той продължи да се развива.
Подробности за двигателите и оборудването на новата Dacia Duster очаквайте само в AutoMedia.bg