IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Щутгарт категоричен: Няма да спре дизела, засега


Обратно в новината

Коментари Коментари

5
От 2 До 5 Милчо
преди 7 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Казваш, че това което пише за фините прахови частици при Евро 5 и 6 за бензиновите двигатели е излишно ли? Не спори с мен, спори с Евро 5 и Евро 6!
отговор Сигнализирай
4
Arabskichisla
преди 7 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
Ima tablici, moderni novi normativi, standarti, ejednevni izmervania na chistotata na vazduha...prez zimata otoplitelnite goriva sasto mnogo zamarsiavat malkoto vazduh pod oblacite ot samoletnite ogromnj niva na izgoreli gazove...v vsiaka sgrada dimi komin bez katalizator....
отговор Сигнализирай
3
Щутгард
преди 7 години
Харесвам 17 Не харесвам 1
Щутгард е сравнително малък град с около 600 хиляди жители, а през 1960 са били 637 хиляди. Над половината население вече не е от швабски произход. Замърсяването там е повече от използването на твърдо гориво и доста малко заради колите. Ако имат и тецове наоколо, ако ще и всички автомобили да спрат, пак ще е замърсено над нормите.
отговор Сигнализирай
2
Защо дизеловите?!
преди 7 години
Харесвам 18 Не харесвам 6
Странна е цялата работа. Нивото на замърсяване при автомобилите с евро 5 и евро 6 е много ниско и е приблизително еднакво за бензиновите и дизеловите двигатели, с изключение на въглеродният двуокис, където бензиновите са основният замърсител. Защо така нарочиха дизелите?Примерно нивата на замърсяване с азотните оксиди при бензиновите са 3/4 от нивата при дизеловите. При фините прахови частици, нивата са еднакви. При въглеродните оксиди нивата при бензиновите са три пъти по-високи от дизеловите
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 7 години
Харесвам 14 Не харесвам 10
Я ми кажете защо на дизела ?Че харчи по-малко от бензина ?Екомафия!
отговор Сигнализирай
Новини