IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Собствениците на японски коли най-лоялни към марката

Най-верни се оказват купувачите на Toyota, Subaru и Honda

Снимка: Toyota

Снимка: Toyota

Автомобилният портал Edmunds публикува данните от изследване на лоялността на американските собственици на превозни средства към определени марки. Специалистите са преброили най-преданите купувачи във всеки сегмент спрямо страната, в която е произведена тяхната кола.

Оказва се, че най-лоялните собственици са тези на всъдеходи, кросоувъри и пикапи. При закупуването на нов автомобил, те най-често избират същия тип машина. Забелязва се спад при сегмента на леките коли – ако през 2012 г. най-лоялните купувачи са били 70%, то през 2017 г. те са 57%.

За сравнение, доволните от кросоувърите са 75% през миналата година, а тези при кросоувърите и всъдеходите са 74%, показва проучвавено.

Високата лоялност се запазва и при избора на автомобил в зависимост от страната, в която е произведен. При японските моделя предаността на клиентите е 83%, а при Kia и Hyundai – 68%. За американски коли резултатът е 53% .

Най-лоялни се оказват купувачите на Toyota (63%), следвани от Subaru (61%), Honda (60%), RAM (54%) и Chevrolet (54%). На обратния полюс – при аутсайдерите, се класират марките Chrysler, Smart и Dodge, при които процентите са под 20.

В премиум-сегмента най-рядко си купуват коли от други марки досегашните собственици на Lexus, Audi, Land Rover, Mercedes-Benz и Porsche.

Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата