IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Снегът настъпва: Зимни или всесезонни гуми да сложим?


Обратно в новината

Коментари Коментари

110
сравнение
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Ама нали основния аргумент против летните гуми през зимата , е че дори и на сухо под +7 гр. гумата ставала твърда т.е не ставала изобщо , да ама не , днес бих яки спирачки , давах газ нарочно опитвах да се хлъзна с волана , но летните гумите се държаха учудващо стабилно , вярно че са нови . Като се има пред вид , че всесезонната има специална за студа смес мисля , че за повечето случаи ще е напълно достатъчна .
отговор Сигнализирай
109
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
Лятото висок клас летни, зимата висок клас зимни. Веднъж се купуват за години и после ти е спокойно. Със сигурността си компромиси не правя. Веднъж ще се наложи и...
отговор Сигнализирай
108
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 4
До сравнениеПри 3 и само мокро надали ще усетиш разликата, стига да не правиш тестове по завои и спирачен път. *** както всичко е супер утре ще е -5 и ще има 5 см сняг и като не се размажеш някъде ще имаш възможността още да се чудиш дали е имало смисъл.
отговор Сигнализирай
107
сравнение
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Та отивам да сменя днес летните гуми Сумитомо на +3 градуса и мокро мърлява настилка и установявам , че се държат отлично в тези условия -няма буксуване няма пързаляне при спиране . После със зимните гуми Мишлен Алпин А4 с идеален грайфер не установих някакво по-добро сцепление . Някакси ми се струва , че всесезонната гума ще е достатъчна за зимите у нас в повечето райони .
отговор Сигнализирай
106
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До АнонименИначе всесезонните стават, ама за държави без такива амплитуди като нашите. Не става с компромиси, тоест става, но както е написал един колега 90% ставане не ми върши работата ако другите 10% занасям или спирачния ми е +50%.
отговор Сигнализирай
105
Ха-ха
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Немаркова зимна гума от рода на Дебица,а да не говорим за китайски, е бетер лятна след 2 години,само дето има грайфер.Обаче ако километрите се правят за 2 зими-става напълно.Всъщност всичко зависи от потребностите.Примерно едва ли и 10% от населението ходи на ски,обаче на море ходят 40-50%.И прочее....
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
За или против въздуха е малко тая статия. Падне ли под 5 системно задължително зимни, ако ще и да не натрупа, хеле ако пък сте със задно. Наложи ми се да карам с летни континенталки премиум при -5 - каучука беше пълен камък. Иначе при лед нищо не помага - само шипове и вериги.
отговор Сигнализирай
103
Факт
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Зимната гумаИма нещо такова-зимна гума Дънлоп(не е водещ производител),втора употреба на 6 години-30 000км зима + лято,свалена на 3мм грайфер.Нова гума Спортива(лятна)-35 000км,свалена пак на 3мм
отговор Сигнализирай
102
Зимната гума
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Зимна гума на премиум производител издържа минимум 5 зими или 80 000 км.
отговор Сигнализирай
101
Всесезонната гума
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Ако искаш такава изборът ти се свежда до 3 марки и цената започва от 120 лв. на гума. За гума, която караш 4 сезона не са оправдани тези пари, освен ако не си такси в някой южен град като Сандански например.
отговор Сигнализирай