До Анонименпич, всесезонни гуми има и трябва да ти кажа, че вършат страхотна работа
отговорСигнализирай
89
USA преди 6 години
176
Чикаго не е Гърция. Много сняг и температури от - 35 до + 35 и всесезоните вършат перфектна работа. Проблема е, че в БГ не се чисти снега и държавата оставя нещата в ръцете на хората сами да си решават проблемите
отговорСигнализирай
88
Анонимен преди 6 години
72
До Въпросгумата се балансира на джантата, а не на колата! имам четири лятни и четири зимни гуми с джанти, които са балансирани! сменям ги за няколко минути и няма проблем!
отговорСигнализирай
87
ГОВОРЕТЕ БЪЛГАРСКИ преди 6 години
1117
На калпав *** и вълната му пречи ! Имах един авер дето казваше така: -Ти зимата със джапанки и лятото със ботуши ходиш ли ? -Аз казвам: НЕ . -А той вика :Те това е то ВСЕСЕЗОННАТА ГУМА Правете си изводите сами .
отговорСигнализирай
86
А бе преди 6 години
139
Прегледай "Best All Season Tires (Review & Buying Guide) in 2018" и пак пиши че няма и че било измислица за балъци.
отговорСигнализирай
85
Анонимен преди 6 години
132
Внимавайте какви ще купите, защото много от китайските дори нови са с много лоши показатели за спиране на мокра настилка. Затова си имат показатели , които е добре да проверите , а не да се доверявате 100% на бай Васил
отговорСигнализирай
Добре де сменяте си гумите сами, това е ОК и аз мога да го направя ами баланса Как го правите?
отговорСигнализирай
82
ИЛИ ... преди 6 години
93
ЗДП, чл. 139. (1) Движещите се по пътя пътни превозни средства трябва да бъдат:...4. (нова - ДВ, бр. 101 от 2016 г., в сила от 21.01.2017 г.) с гуми, предназначени за зимни условия, ИЛИ с гуми С ДЪЛБОЧИНА НА ПРОТЕКТОРА НЕ ПО-МАЛКА ИЛИ РАВНА НА 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март.Повтарям: ... ИЛИ с гуми С ДЪЛБОЧИНА НА ПРОТЕКТОРА НЕ ПО-МАЛКА ИЛИ РАВНА НА 4 mm през периода от 15 ноември до 1 март.Значи, летните НЕ СА ЗАБРАНЕНИ и от 15 ноември до 1 март!
отговорСигнализирай
81
ATZ преди 6 години
134
Има 2 концепции за създаване на всесезонна гума - стъпва се върху конструкция на зимна и се оптимизира за добро представяне през топлите месеци с цел да се постигне добра управляемост на сухо и мокро или се прави обратното - да се приспособи лятна гума за по-добро представяне през зимата. Двата подхода дават различни резултати и от тук следва да се анализира какво е по-важно за потребителя за съответните климатични условия. Вече има доста добре представящи се всесезонни гуми на сняг и лед
отговорСигнализирай
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години
преди 6 години