За разлика от основния си конкурент на пазара - Lamborghini, който залага основно на кросоувъра си Urus за увеличение на продажбите, Ferrari преуспява и без да има подобен модел в гамата си. От компанията се похвалиха, че за първите 3 месеца на 2019 г. са продали 2610 суперколи, което е с 482 повече от същия период на миналата година.
Увеличението е с 23%, като най-голям принос за него има моделът Portofino. Като цяло суперколите на Ferrari с V8 двигател записват ръст на продажбите от 30,6%, докато при тези с V12 увеличението е с 4,1%. Най-голям скок се отчита на пазарите в Китай, Хонконг и Тайван - цели 79,2%.
Заедно с ръста на продажбите, компанията значително е увеличила и доходите си от резервни част и двигатели. Чистата печалба за първите 3 месеца на 2019 г. е 940 млн. евро, което е с 13,1% повече от същия период на 2018 г.
Още информация и снимки вижте в AutoMedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.