От първите 2 поколения на BMW 1-Series бяха продадени над 1,3 млн. автомобила, а сега баварският производител представя третата генерация на хечбека. Тя преминава на нова платформа с предно предаване и получава технологии, достъпни досега за моделите на BMW от по-високи класове.
Благодарение на новата архитектура с предно задвижване, новото 1-Series ще предлага значително повече място при почти идентични размери. Увеличението засяга най-вече пространството за пътниците на задните седалки, както и обема на багажника.
Автомобилът ще е достъпен само с 5 врати, като дължината му е 4319 мм – или 5 мм по-малко от предшественика. Широчината (1 799 мм) е увеличена с 34 мм спрямо предишния модел, а височината (1 434 мм) – с 13 мм. Междуосието вече е 2670 мм, или с 20 мм по-малко от тази на второто поколение.
Новата визия на модела си личи още от предната част. Характерната бъбрековидна радиаторна решетка на BMW е по-голяма, значително по-представителна и за пръв път при това моделно семейство е оформена като съединен по средата елемент. Фаровете вече са разположени под наклон и придават на автомобила свежо, младежко излъчване. Визията на опционалните Full LED фарове (по желание на клиента те може да бъдат и адаптивни) също изглежда особено модерна.
Задната част е доминирана от широката стойка в долната част и стесняващата се нагоре каросерия. Благодарение на създадените по този начин "рамене" автомобилът изглежда стъпил много стабилно на пътя. Широките двойни задни светлини подсилват това впечатление и изглеждат много модерни благодарение на тясната си форма и редуцираната си визия.
Още информация и снимки четете в AutoMedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.