Анализатори от американската компания Kantar Millward Brown направиха класация на най-ценните марки в света. В случая обаче не се гледа стойността на акциите или популярността им в социалните мрежи, а лоялността на клиентите им.
Експертите отбелязват, че всички автомобилни марки в рейтинга BrandZ Top 100 започват да отстъпват от позициите си. В тройката на лидерите влизат Amazon, Apple и Google, което се обяснява с факта, че потребителите повече ценят компаниите, доставящи информации, а не тези, които произвеждат вещи.
Най-напред от автомобилните брандове е Toyota, която заема 41-а позиция в класацията. Зад нея следват двата германски производителя на премиум-автомобили - Mercedes-Benz и BMW, класирани съответно на 54-о и 55-о място.
Любопитното е, че нито една друга марка автомобили не влиза в първата стотица. На четвърто място в автомобилната класация е Honda, а на пето - Ford. След тях се нареждат Nissan, Tesla, Audi, Volkswagen и Porsche, като последният попада за първи път в класацията.
Още новини от света на автомобилите четете в AutoMedia.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.