Интернет-платформата Netflix пуска собствено автомобилно реалити-шоу, което ще се казва Hyperdrive. Създателите на предаването го определят като смесица от филмите "Бързи и яростни" и американското спортно шоу American Ninja Warrior.
Идеята на предаването е участниците в него да се съревновават един срещу друг, изпълнявайки различни трикове и задачи с редки спортни коли. Снимките на първия епизод вече са завършили, като те са направени в промишления комплекс Eastman Business Park в град Рочестър, щата Ню-Йорк.
В заснетия епизод участват автомобилите Chevrolet Corvette, Nissan 350Z, Mazda RX-7, Nissan S13 Silvia, Lamborghini Huracan, както и тунингован Mercedes-AMG GT. Продуцент на Hyperdrive е актрисата Шарлиз Терон, а сред участниците има шофьор на тир, студен по право, шофьор от служба за доставки, фотомодел, строител, дърводелец и милионер.
Предвижда се заснемането на общо 10 серии от шоуто, като в тях ще участват 28 шофьори. Ако се съди по показания откъс, новото автомобилно шоу ще трябва да се конкурира с популярното Grand Tour на бившите водещи на Top Gear - Джереми Кларксън, Ричард Хамънд и Джеймс Мей, което се излъчва на платформата Amazon Prime.
Още новини от света на автомобилите четете в сайта на Аутомедия.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.