IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Съмнявате се за манипулиран километраж, как да го разпознаем?


Обратно в новината

Коментари Коментари

78
Бетето шъмъзнайш
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Кога колата е на повече от пет години и ти говори за баба с проходилка ходила до супермаркета с нея и е с навъртени под половин млион км трябва да я ясно ,че колата е удряна и за скрап зето от моргото слобено за да се пробута ,а другия варианрт да отговаря километража и е само за индийци и пааткан българи.
отговор Сигнализирай
77
1111
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До до 1111не си в час. хич! точно на докарана кола от италия на 5 години, която беше на 170к се установи в преставителството, че и е правен ремонт на 220 хиляди преди година.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 4
Различните видове и марки коли се карат по различен начин от различен вид собственици. Бензинова спортна кола или малолитражка е много по-вероятно да се кара малко и да е на реални километри. Волво или Субару комби е по-вероятно да е карано от интелигентен човек, отколкото ВАГ или БМВ.
отговор Сигнализирай
75
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 8
До 1111Аман от разбиратели. Един нормален работник е Италия например минава 10-20 км. на ден за да отиде на работа и да се върне. 50 000 км на година са над 150 км./ден.
отговор Сигнализирай
74
1111
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
повечето автомобили са прехвърлили 200 хиляди още след 3-4 година. ако купуваш кола, която е под 200к. отиваш при официалния й представител и лесно установяваш, че е правен ремонт на километри над "врътнатите". преди година например. Особено вак групата.
отговор Сигнализирай
73
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До Е. Е.П...A ti po 40 000 км. на година въртиш?
отговор Сигнализирай
72
Е. Е.П...
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Браво, Снежанке. Ти най си точна...плюс още едно допълнение. Като се следи постоянно какви нови коли излизат на пазара.Гледаш нов модел и по стар ....Т.е. кола произведена 2010....Сега сме 2020. Възраст на возилото 10 г умножено по 40 000км. за годинка....равно на ......Хайде смятайте...
отговор Сигнализирай
71
дс
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Двигателя да не вибрира, да работи тихо и равномерно, да се проверят всички предавки с превключване нагоре и надолу, да се види компресията и след загряване дали не е прокапало отнякъде. Въпреки, че го манипулират, трябва да се погледне димът. Аз поне автоматик на старо не бих купил, а вариатор никога.
отговор Сигнализирай
70
Екдперт
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Автомобилите втора ръка в Швейцария с MFK, т.е. с валиден технически преглед са единствените в Европа които са най изгодни за купуване и внос в България
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Първата си кола купих чисто нова - застава ГТ55. На 60000 км беше полужива за оптимистите, полуумряла за песимистите. След това съм си купувал последователни четири стари астри. С първата минах 60000 и я продадох, още я карат. С втората минах 90000 и я продадох, с третата минах 80000 и я продадох, още я карат.Важни са годините, километрите 99,95% не са истински. Важни са купето и салона, че там смените са по-скъпи отколкото по двигателя, а то на последния при всички случаи трябва да се бае.
отговор Сигнализирай
Новини