Коронавирусът не само затвори заводите на редица автомобилни гиганти, пандемията от опасното заболяване доведе до промяна на техните емблеми, с които те са прочути в цял свят.
Автомобилните производители Audi и Volkswagen в своите социални мрежи представиха промени емблеми, които призовават хората да спазват разстояние един от друг заради COVID-19, съобщават от БГНЕС.
Буквата V в новата емблема на Volkswagen е отдалечена от W. Компанията благодари на хората, които спазват препоръките на Световната здравна организация за социално дистанциране.
Колелата в новото лого на Audi също са разположени на разстояние едно от друго. От концерна напомнят, че най-ценното нещо е човешкото здраве.
На 11 март СЗО обяви пандемия от коронавирус. Опасният вирус е проникнал на всички континенти без Антарктида. По данни на университета „Джонс Хопкинс“ в света има 424 хиляди заболели от коронавирус, а около 19 хиляди вече са починали. Броят на излекуваните е 109 хиляди.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #flattenthecurve.
— Audi (@AudiOfficial) March 18, 2020
Stay safe. pic.twitter.com/itMvRPcV33