IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Трябва ли да подгряваме съвременните двигатели преди да потеглим?


Обратно в новината

Коментари Коментари

47
Св
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
Скоро слушах един умен човек, (е не беше официален запис но все пак). Цитирам по памет: То на умен човек можеш да му набиеш акъл, и ще те разбере, на глупав човек можеш да му набиеш ... Та така, който ме е разбрал - разбрал, другите нека се смеят. Като не могат да разберат смисъла, а гледат буквално на нещата... Сега чичака пак ми бръмча в жегата 10-на мин. да загрява двигателя на малолитражката си под прозореца ми. Зимата сигурно по 30 мин загрява.
отговор Сигнализирай
46
Св
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 10
Сега се и замислих, какво като бръмчиш по 10 мин да загряваш? Загуба на време на месец - 5 часа, за годината - 50 часа? Една раб. седмица. Нали всички сте тарикати. Колко ви е седмичната заплата, колко губите от това, че сте подгрявали. 10 мин работа, грубо 200 мл гориво (0,40 ст.) За месец - 12 лв. За година - 150 лв. За 10 год. подгряване - 1500 лв. И 10 загубени раб. седмици за подгряване - 3 месечни заплати. Смятайте, че сте купили друга кола.
отговор Сигнализирай
45
Св
преди 4 години
Харесвам 27 Не харесвам 6
Екологията нанасяла щети на двигателя??? Не ми дреме нито за екологията, нито за двигателите. Ама палиш и бегай. Градовете са едни огромни паркинги под прозорците на блоковете. Ако всеки бръмчи отдолу с 20 год. си таралясници, ами то нито можеш да спиш на отворен прозорец нито да дишаш. Имаме един такъв тарикат, бръмчи сутрин по 10 мин мисли, че ще векува таралаясника му. Не се фиксирайте как да запазите нещо вечно, а да изкарате пари да си купите по - хубаво, по - често.
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
Трябва ли да се четат такива теми вместо ръководството на автомобила? Питам аз.
отговор Сигнализирай
43
инж.
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
Господа, маслото при студен двигател има най високо налягане в системата достигащо до 3,5 бара по скала до 4 според двг. след претопляне на двг пада до 0,7-0,5 бара нормално налягане на загрял мотор тоест,единственното за което трябва да мислим е студената и стегната бутало цилиндрова група в първите 2 минути работа,която по лесно постига нормална работна температура на бавен ход и ниска предавка от колкото работа на празен ход всичко друго-излишно! И карайте с правилните масла за мотора!
отговор Сигнализирай
42
Падаря
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ако трака грееш докато спре ,ако не трака тръгваш ...
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 15
64 мнения и нито едно на човек който реално познава автомобила си.Чесане на езици и нищо повече.Работата на празен ход не води до загряване на двигателя. И един час да я оставите да работи я достигне половината от работната температура, я не.Достатъчно е след като запалите колата си да изчакате минутка две докато и паднат оборотите за работа в нормален режим. Всеки който кара кола би трябвало да знае на колко оборота работи автомобила му на празен ход.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 26 Не харесвам 2
За колата е ясно, но и жената трябва да се подгрее преди каране. Даже подгряването може да е по-дълго от самото каране.
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 24 Не харесвам 8
Аз не подгрявам. Паля и газ без да жаля. Знам, че не е добре за двигател, скоросна кутия, ама сега не мога и колата да дундуркам покрай всички останали неща. Тя ми служи, не аз на нея.
отговор Сигнализирай
38
Факт
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
До Анониментакситата издържат много,защото са винаги топли и маслото не се е сляло изцяло в картера,дори да спират за малко.Ладите едно време на 150К бяха за ремонт,но като таксита-на 200-250К,а Волгите-дори 300К.При западните много повече.Дори шиб*аните екотеци правят по 500К като таксита,а иначе на 300-350К са развалини.
отговор Сигнализирай
Новини