Всеки българин с шофьорска книжка и три години опит зад волана може да участва в тестовете на Opel, казаха за Dnes.bg от представителството на Opel в България.
До три дни кандидата ще бъде одобряван, като преценката е възложена на официалните дилъри на Opel, които са четири за София и по един за Варна, Бургас, Велико Търново и Пловдив. Ако кандидата за тест на кола Opel е с под три години стаж, дилъра може да позволи тест-драйв с придружител.
Общо 35 000 тестови автомобила на Opel ще бъдат на разположение на шофьорите в цяла Европа. Потенциалните клиенти ще получат възможност да изпитат сами качествата на Astra, Tigra TwinTop и Vectra. Най-големият тест драйв на Opel вече стартира в Западна Европа.
Aлен Висер, Изпълнителен директор на европейската маркетинг дирекция в Адам Опел АГ, заяви, "Ние ще направим качеството, многофункционалността и динамиката на съвременните модели на Opel осезаеми и така ще засилим доверието в нашата марка и продукти".
Причината за това нарастващо доверие се крие в инициативата за качество на продуктите, която е най-голямата в историята на компанията и вече дава конкретни резултати. Допълнително към отличните резултати в специализираната преса, инициативата, започнала с представянето на третото поколение на Vectra през 2002 година постига големи резултати на пазара. През последните месеци все повече и повече клиенти предпочетоха марката Opel, една тенденция, която е ясно отражение на значителното увеличение на регистрациите на нови автомобили.
Според Ален Висер тримесечната програма за тест-драйв в продължение на максимум три дни, е нещо повече от създаване на доверие в марката Opel. Кампанията, също така, се обръща активно към клиентите и прави директна връзка между тях и автомобилите. "Удоволствието от шофирането не може да се изпита с разглеждането на каталог. Качеството и многофункционалността не могат да бъдат почувствани от телевизионен рекламен клип. Ето защо ние искаме да дадем възможност на автомобилистите в цяла Европа да седнат зад волана на нашите коли. Голямата ни тестова програма е една съзнателно планирана неконвенционална и иновативна маркетингова концепция."
Тримесечната програма стартира в България на 30 март под името "Големият тест на Opel", както ще се нарича и в Централна и Източна Европа на съответния за всяка страна език. Всички настоящи дилъри на Opel в София, Пловдив, Бургас, Варна и Велико Търново ще участват в програмата, като ще предлагат на желаещите до 3 дни пробно шофиране на автомобилите Opel, с които разполагат.
В цялата страна ще се предлагат общо 22 специални за програмата автомобили от моделите Corsa, Tigra TwinTop, Meriva, Astra, Astra Classic, Vectra, Combo и Vivaro. Те ще бъдат използвани единствено за тримесечната програма до 3 дни пробно шофиране, като в същото време ще бъдат предлагани допълнително около 15 автомобила за нормален тест-драйв в помощ на кампанията.
Регистрирането за тест-драйв ще се извършва по два начина: в Интернет на адрес www.opel.bg/thebigopeltest и директно при дилърите на Opel. Всеки дилър е определил координатор на програмата, който ще се ангажира приоритетно с регистрациите и провеждането на кампанията в съответното дилърство.
На регистрираните за тест-драйв ще им бъде предложено да депозират автомобилите си в дилърството и когато върнат тестовия автомобил, те ще получат своите коли измити безплатно и с извършен безплатно визуален технически преглед. Ако прегледът покаже, че депозираният автомобил Opel се нуждае от ремонт, собственикът му ще получи специални цени за необходимите за ремонта части.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.