До Анонимен защо лъжеш децата, бе. Аз имах вноска за Лада от 1980 г. и 1990, като фалира Мототехника, я изтеглих. Така и не дочаках мечтаната кола, през това време можех да взема Москвич или Полски Фиат...
отговорСигнализирай
71
Ти да видиш преди 1 година
10
И ква станя тя тая, така беше преди 89та. Уж демокрацията това-онова. В тази връзка, като ще връщаме времето, да очакваме ли липса на банани, или те ще се останат???
отговорСигнализирай
При омразната тройна коалиция през 2008 у нас се продаваха 67000 нови коли годишно. Почти бяхме стигали татовите 90000 от 1989 г. Днес и до 30000 не може да се докопаме.Политиката на Урсула и евролиберсстите доведоха за масов упадък на авто индустрията в ЕС- някогашната гордост.Тогава през 2008 за нова Дачия стигаха 10-15 месечни заплати а днес минимум 20.
отговорСигнализирай
68
Случаен минувач преди 1 година
10
То хубаво да продадем употребяваната кола, ами като дотрябва? Автомобилът не е разкош, а превозно средство, са казали още Илф и Петров.
отговорСигнализирай
67
134 преди 1 година
160
То такава инфлация се задава тепърва,тоя за нови коли къде преди струваха 30000 лв сега са 70000 лв ми говори.Хората започнаха да гледат за само храна,ток и вода да има.,другото са глупости
отговорСигнализирай
Абе, хората са си го казали: "Хвали старо, карай ново". 2021г. си сменихме автопарка вкъщи, с чисто нови автомобили, за мен СУВ, за жената дамска кола. Аз вече 50к само консумативи сменям. Преди със старите кошници ме беше страх да излизам в чужбина. Миналото лято екскурзия си правихме през цяла Европа, като чак до Испания стигнахме и там 10 дни на море останахме, единственото нещо, което ми беше необходимо за пътешествието .. един накрайник за газ към евростандарт, тъй като имаме фабрична газ.
отговорСигнализирай
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година
преди 1 година