IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Готвят забрана за вноса у нас на твърде стари автомобили


Обратно в новината

Коментари Коментари

225
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 30 Не харесвам 2
Забраниха ги най-вече заради ниския разход и надеждност. Има много добри двигатели евро4 и евро5 с разход 5/100, които минават 500 000км без тежки ремонти.
отговор Сигнализирай
224
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 4
Интересното е, че по повечето показатели бензиновите коли замърсяват повече от дизеловите и само при азотните оксиди нормите при дизеловите допускат по-голямо замърсяване от бензиновите. Въпреки фактите все забраняват по-малко замърсяващите дизелови коли.
отговор Сигнализирай
223
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 15 Не харесвам 2
Значи старите бараки си остават вечно наши или на скрап. Имам едно бензиново ауди с газ, на 32г е, с климатик и всички екстри за модела. Гори 8 извънградско, годишно има някоя дреболия за смяна, за 50-100лв. Не разбирам кое му е вредното и опасното. Другите ми две тойоти съм купувал чисто нови. Едната е на 17г и 430 000км, вози като нова, гори 5/100 дизел.
отговор Сигнализирай
222
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 25 Не харесвам 0
Евро 4 е от 1 януари 2005 година. След почти 5 години се появи Евро 5, а след още 5 години и Евро 6. При Евро 5 и 6 нормите за фини прахови частици са 5 пъти по-ниски от тези при Евро 4. Има и леко намаление на нормите за азотните оксиди, но за България азотните оксиди не са проблем. Накратко, няма голяма разлика между Евро 4, 5 и 6, но това няма да попречи на нашите пишман законотворци да забранят и колите с Евро 4, после и с 5 и 6 и да оставят само електрическите коли
отговор Сигнализирай
221
До 241
преди 6 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 0
Защо да си превъртам сам километража на кола, която не мисля да продавам и съм я купил нова от дилъра? Не ти схващам логиката. Явно не можеш да си представиш, че има много хора, които карат по 2-3-4 хиляди километра на година. По-добре отговори на въпроса, а не си измисляй като това за превъртания километраж.
отговор Сигнализирай
220
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 4
Аз на мойта чосто нова. Веднага чип тунинги . Ала бала малко и става змей . Отзаде е като теца. Звяр става.
отговор Сигнализирай
219
Пак глупости
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
Да ги мерят бре. Който пуши . За скрап . Колата може да е евро 4 ама без катализатори и да бълва пушеци
отговор Сигнализирай
218
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 10
До Анонимен 239 : В сингапур няма такива ограничения. Но навърши ли ти колата 10 години данъка става по десет плюс 1000 долара за всяка година след десетата. Ако имаш сантимент - плащай си го, ако не - рециклираш. И тук трябва да се въведе, да видя как ще се правите на гъзари с 20 годишните БМВта.
отговор Сигнализирай
217
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 3
До Анонимен 240 зависи колко пъти е превъртян киломентража на 20-годишният.
отговор Сигнализирай
216
Анонимен
преди 6 месеца
Харесвам 21 Не харесвам 1
Интересно кой автомобил е по-стар - един на 40 хиляди километра и на 20 години или друг на 300 хиляди километра и на 3 години?
отговор Сигнализирай