Посетителите се интересуваха и от автомобилите със специализирани настройки – бетоновози, автовози и самосвали. Интерес имаше и към малките хладилни камиони с марката Hyundai - заявки за тях бяха направени от фирми занимаващи се с транспорт на прясна и замразена риба.
29-местният лек автомобил Hyundai County (който има и модификация 15+1) беше едни от най-предпочитаните експонати. С конкретни оферти за него щандът беше посетен от представители на спортни и туристически дружеста, хотелиери от планиски и морски курорти. Hyundai County е особено подходящ за shuttle превози.
Над 150 посетители на Автосалон 2005 се включиха в алтернативния “тест драйв” с таксита на Hyundai и ОК Супертранс. Те се възползваха от възможността да проверят качествата на автомобилите на корейския гигант, докато пътуват безплатно от изложението в Интер Експо Център до шоурума на Hyundai на бул. „Андрей Ляпчев” № 1.
Засилен интерес беше регистриран и към модела на Hyundai - Matrix, изложен в шоурума на Индустриал комерс. 7 броя от автомобила, който ще бъде голямата награда в изборната томбола, бяха продадени през последните 5 дена. Matrix е с 1.8 литров бензинов двигател със 123 конски сили, има 4+1 места и е един от най-продаваните модели на Hyundai в Европа. Това е семейната кола на Hyundai. Дизайнът й е дело на всепризнатото от лидерите в индустрията италианско студио Pininfarina.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.