“Дизайнът е един от решаващите елементи в нашата дейност и ще продължи да бъте такъв и в бъдеще,” отбеляза Карл-Петер Форстер, президент на GM Europe. “Затова ние създадохме този център, който да осигури на нашите дизайнери мястото, атмосферата и средствата, от които се нуждаят, за да подкрепят творческата енергия в създаването на нашите бъдещи модели.”
В новия дизайнерски център ще бъдат настанени направленията авангарден и продуктов дизайн на GM Europe, с което ще се осъществи директна връзка и увеличен ефект от сътрудничеството между развойното конструкторско бюро, продуктовото планиране и маркетинга.
Глобалната мрежа за дизайн на General Motors включва единайсет центъра по целия свят, в който работят специалисти от различни националности. Отделните офиси са свързани помежду си посредством студия за „виртуална реалност”, чрез които отделните проекти могат да бъдат подложени на глобално обсъждане и съвместна работа. Мрежата от центрове се ръководи от Ед Уелбърн, вицепрезидент по въпросите на дизайна в централата на GM.
Паралелно с оповестяването на новината за откриване на новия дизайнерски център в Рюселсхайм, GM Europe съобщи, че в Швеция ще бъде открит глобален Saab Brand Center. Той ще бъде сърцето на марката Saab и в него ще работи стратегически екип от дизайнери, съсредоточен върху специфичния дизайн на автомобилите Saab.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.