Австралиец успя успешно да продаде къщата си, след като й направи реклама в Twitter, съобщи онлайн порталът The Move Channel.
Кърт Опрей, който живее в Мелбърн, използвал социалната мрежа да промотира имота си, като в крайна сметка успял да го пласира на цена със 135 хил. долара над минималната сума, която бил склонен да получи.
Жилището в Норткоут, което е с три спални и една баня, имало собствен блог и клипове в YouTube, както и профил в Twitter - @NorthcoteHouse. Собственикът пускал информация преди търга за имота с цел да набере възможно най-много купувачи.
Къщата беше продадена през почивните дни за 1,05 млн. долара, след като 80 души се включиха в търга - с 30 повече от очакваното.
Съвременната маркетингова тактика на Кърт беше приветствана от Института по недвижими имоти във Виктория като пионерска за Австралия. Успехът на подхода му донесе славата на новатор сред агентите за недвижими имоти.
Това обаче не е първото жилище, за продажбата на което е използван Twitter. Имот в Туксон, щата Аризона, предизвика оживление в края на 2011 г., след като в Twitter бяха пуснати негови снимки, цитати и шеги.
@IAMAHouse1 обаче все още чака своя купувач, ето защо търгът на Опрей в Австралия може би е първият успех в продажбите на имоти в социалната мрежа.
Успехът на Кърт Опрей може да се дължи и на друга тенденция на пазара - търсенето на имоти в Австралия се засилва. Миналата седмица Prime Location обяви, че купувачите все повече търсят възможност да "се изнесат от Европа", като интересът към имотите в Австралия е нараснал с 22%.
Още новини за недвижими имоти четете в Investor.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.