Официалната церемония за връчването на най-престижното отличие във филмовото изкуство "Оскар" е след броени дни - на 26 февруари.
За топ хотелите в Лос Анджелис уикендът на "Оскар"-ите са най-доходоносните 48 часа в годината. Дори и в местата, където отсядат най-известните имена в бизнеса, глезотиите достигат зенита си, логистиката в града прилича на маневри по време на война, а цените на стаите могат да се увеличат с 50% (макар че вече почти няма свободни).
В града се наемат допълнително шивачки, разкрасителните салони работят на двойни смени, а сладкари и готвачи усилено творят нови впечатляващи десерти, за да поздравят отличените с награда гости след завръщането им в хотела. В хотел Peninsula Beverly Hills има дори служител в кухнята, който непрекъснато актуализира информационно шоутабло.
Аранжировки с цветя и бонбони заливат рецепциите - толкова много, че във Four Seasons Beverly Hills има специално помещение, където се съхраняват, докато бъдат доставени. Междувременно всички билети за церемонията стоят заключени в сейф. "Дори и билетите за афтърпартито на "Vanity Fair" се поставят в сейфа, не оставяме нищо на случайността", казва мениджърът на Peninsula Офър Нисенбаум.
Макар всеки хотел да има своите постоянни клиенти, според повечето оценки, този, който приема най-голям брой от номинираните, е Four Seasons, благодарение най-вече на дългогодишния директор продажби Карол Уоткинс, който е създал най-силния за града развлекателен бизнес .
Стаите са толкова търсени в уикенда на "Оскар"-ите, че хотелът не прави никакви резервации, докато не се обявят имената на номинираните, след което резервациите се правят на база лист на чакащи.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.