И богаташите се изкушават да си свият нещо от луксозната хотелска стая, в която са отседнали, показва проучване на списание "Таун енд кънтри".
Въпреки че могат да си позволят почти всичко, каквото пожелаят, повечето от милионерите не устояват да си вземат "за спомен“ от стаята... малкото хотелско сапунче.
Естествено обаче, заможните „крадци“ не задигат какви да е калъпчета, а са особено пристрастени към престижните марки Acqua di Parma, Bulgari, Hermes и L'Occitane, е установило проучването.
Какво кара хората, които могат без проблем да си купят целия хотел, да се излагат с такива кокошкарски прояви на дребно? Според журналистката Ванеса Фридман "синдромът на хотелския сапун" обсебвал милионерите, защото те си мислели, че този аксесоар им се полага по право и те вече са платили за него, щом са наели хотелската стая.
Освен това те искали да продължат "глезенето" с луксозни продукти и в домовете си, като това още повече им харесвало, когато удоволствието им излезе гратис.
Други пък просто задигали калъпчетата за спомен.
Макар и по-рядко, богаташите свивали и хавлии. Именно затова много от престижните хотелски вериги изписват своето фирмено лого на хавлиените тъкани, така че на крадците да им е неудобно да показват "плячката" си пред чужди хора.
(БТА)
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.