25-ти кадър. Песни, които като се пуснат на обратно, имат различно (сатанистко) значение. През 1957г. маркетинг специалист вкарва такова съобщение във филм, като целта е да накара зрителите му да пият безалкохолна напитка и да ядат пуканки. Днес учените не са единни в мнението си за подсъзнателните послания. Правени са много експерименти, като най-известният от тях е от Канада и било призив от типа на „Обадете се сега“. Посланието не оказало влияние върху зрителите. Снимка: Reuters
Хората обичат конспирациите. Те им позволяват да търсят нещата отвъд тяхната очевидност, като свържат събитията с нещо, в което вярват или искат да вярват. Някои от теориите, които ще видите тук, вероятно ще ви се сторят налудничави, други вероятно знаете, а трети може и да ви провокират да почетете допълнително за тях. Вижте ги.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.