Японското правителство стартира годишната си кампания "Cool Biz", която има за цел да подтикне бизнесмени и служители в страната, които са привърженици на класическите костюми с вратовръзка, да се обличат по-леко в летните жеги, за да спасят околната среда.
Кампанията, която се провежда трета поредна година, окуражава частните компании и държавната администрация да отменят задължителното носене на вратовръзка между 1 юни и 31 август.
Това може да намали използването на климатици, които гълтат енергия като "лами" и нанасят щети на околната среда. Първите две години кампанията не постигна особен успех, въпреки примерите, давани от компании като Тойота.
Днес на заседанието на кабинета премиерът Шиндзо Абе и министрите пристигнаха облечени в леки традиционни ризи за остров Окинава, които приличат на хавайки. Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Японските власти: Хвърлете вратовръзките, за да спасим планетата
Японското правителство стартира годишната си кампания "Cool Biz", която има за цел да подтикне бизнесмени и служители да се обличат по-леко в летните жеги
01.06.2007 | 14:18 ч. Обновена: 17.01.2025 | 03:11 ч.
1
Новини
-
Населението на Китай намалява за трета поредна година
-
Председателят на Камарата на представителите избра съюзник на Тръмп за председател на разузнаването
-
Отбелязваме Антоновден
-
Нетаняху може да поднови войната в Газа след първия етап на примирието
-
Слънчев, но ветровит петък ни очаква
-
След почти година: България отново има редовен кабинет
-
Дясната ръка на Путин: До една година Украйна може напълно да престане да съществува
-
Слави проговори: Не ми е приятно, но направих компромис
-
Борисов: Раздвоен съм в чувствата си в момента, дадох най-силните си хора
-
Радев връчи мандата, Желязков му върна проектокабинета: Ето кои ще са министрите
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата