Голите мадами в рекламата все още влияят на мъжкото съзнание.
Според изданието “Дойче веле” рекламите, в които има еротични елементи, стимулират мъжете да купуват стоките на завишени цени.
Професорът по икономика Зигфрид Девит разказва: „Броят на ненужните покупки нараства. Ако навсякъде окачите плакати с изображения на жени по бельо или бански, мъжете по-често ще купуват такива тонизиращи и възбуждащи стоки като цигари и алкохол, а също така сладки и филми“.
Най-големите жертви на това хипнотизиращо влияние на рекламата стават мъжете тип мачо.
Изследване на учени от Университета в град Льовен показва, че колкото повече тестостерон притежават, толкова по-малко представителите на силния пол се замислят за цената на стоката.
Експертите обясняват: „Обикновено мачовците са много придирчиви клиенти, но щом попаднат под влиянието на реклама с полугола жена, стават като памук в ръцете ви“.
Ако на видно място в магазините се поставят фотоси с жени в оскъдно облекло, то приходите там значително ще се увеличат.
Голите мъже също въздействат на потребителските навици на жените. Професор Девит обяснява, че жените все пак реагират повече на докосвания, отколкото на зрителни образи.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.