IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Храна ли? Все едно да получиш умрял хамстер за Коледа!

Британец оплю храната, сервирана на борда на самолет на авиокомпания Virgin

Храна ли? Все едно да получиш умрял хамстер за Коледа!

Шефът на авиокомпания Virgin – сър Ричард Брансън, благодари на автора на оплакване, пътувал с един от самолетите на компанията, пише австралийското издание news.com.au.

Жалбата, която за броени часове стана хит в интернет, се състои от 1000 думи и поредица от доста конфузни снимки.

Авторът й се оказа 29-годишният англичанин Оливър Бийл - много влиятелен рекламен експерт.

Според жалбата на пътника, пътуването му на борда на Virgin се е превърнало в „дяволско кулинарно пътешествие“.

Кутийката с храна, която ти дават, е като да ти поднесат „умрял хамстер за коледен подарък“, казва гневно Оливър, който описва преживяването си по време на полет от Мумбай до Лондон на 7 декември 2008 година.

„Представете си, че сте 12-годишно момченце, Ричард. Сега си представете, че е Коледа, седите си в стаята и чакате да си отворите подаръка.

Той е голям и всъщност знаете какъв е – стереоуредбата, която си харесахте и която поръчахте на Дядо Коледа. 

Само че, като отворите кутията, става ясно, че уредбата не е вътре.

Вместо нея там се намира вашият хамстер. Вашият хамстер, който на всичкото отгоре не диша.

Така се почувствах и аз, когато махнах станиола от кутийката с ядене, отворих я и видях това...

А това е горчица, Ричард. ГОРЧИЦА. Повече горчица, отколкото човек може да погълне за 1 месец.

Вляво в кутията има парче броколи и няколко чушки в кафяво, лепкаво олио, а вдясно готвачът ни е приготвил малко пюре.

Тъй като обаче очевидно миксерът е бил развален, готвачът е решил, че най-доброто, което може да направи, е да прекара картофите през храносмилателния тракт на някоя  птица“, пише пътникът.

Освен това той се е оплакал и от размера и „озадачаващия вид“ на „престъпно изглеждащата“ бисквитка, която му поднесли в самолета.

„Според мен тази бисквитка бе събрана като доказателствен материал от някое престъпление и поставена в пликче. ПРЕСТЪПЛЕНИЕ СРЕЩУ ПРОКЛЕТОТО ГОТВЕНЕ.

Или беше това, или пък беше някаква бисквитка, идваща от задънените улички на престъпния свят – купена от маниак с картечница, който се е надрусал със собствения си запас от мая“, пише Оливър.

Десертът също бил в подобно отчайващо състояние.

„Що за животно трябва да си, за да сервираш десерт с грах?“, пита англичанинът.

Както Оливър пише, сладкишът бил залят с крем, направен от кисело желе. Отгоре пък имало чисто олио.

Предполага се, че творението трябвало да бъде крем карамел, но като че ли повече приличало на пудинг.

„Единствената му компенсираща характеристика се състоеше в това, че беше толкова противен, че успя да изтрие вкуса на къри, съдържащ се в бежовото нещо в чинията ми“.

Развлекателната програма на борда на самолета също отнесла оплаквания - Оливър не пропуснал да благодари за „мъждукащия“ телевизионен екран.

Жалбата продължава с обръщение към кулинарните навици на шефа на авиокомпанията.

„Как може да живеете по този начин? Не искам дори да си мисля какво представлява вечерята във вашата къща  - вероятно е нещо като научнопопулярен филм“, пише Оливър.

Сър Ричард Брансън обаче приел оплакването много присърце и се обадил по телефона на недоволния клиент, за да му благодари. Освен това той му предложил и работа в авиокомпанията.

Според директора на отдел „Комуникации“ във Virgin – Пол Чарлз, авиокомпанията съжалява, че Оливър не е харесал „спечелилите награда“ ястия, поднасяни по време на полет, които били „много популярни по маршрутите от и за Индия“.

„Ние обаче приемаме всички жалби сериозно и ще се опитаме да се учим от тях“, допълват от Virgin.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата