Левски привлече още един сериозен партньор, след като на "Герена" се завърна и американският гигант "Пепси". "Сините" подписаха за 2 години с компанията за безалкохолни напитки.
Новината съобщи Милена Модева, която пое маркетинга и рекламата на вицешампионите. "Надяваме се да привлечем още именити партньори", обяви тя пред "Стандарт".
Логото на "Пепси" не е ново за Левски. През 90-е то стоеше и на екипите на тима. Покрай "сините" американската фирма иска да играе по-сериозна роля в родния футбол.
На играчите обаче не им бе до "Пепси" вчера. Николай Костов тегли здраво конско за представянето на тима при победата над Черно море с 2:1.
Левски спечели трите точки, но допусна доста грешки. На мушката на Костов попаднаха халфовете на тима, както и централната двойка в защита Грийн-Диамунтен.
Христо Йовов, който бе заменен на почивката, се оплаква от болки в коляното. Вчера преди тирадата от Костов той се препоти и на поправителен изпит за треньорски лиценз "А".
Както е известно Левски вече е с равен брой точки с ЦСКА и Черноморец Бургас и само на три от Лудогорец Разград.
Още новини за Левски четете в Gol.bg
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.