Телевизионната и дигитална реклама в САЩ за Олимпийските игри в Лондон са били продадени за 1 милиард долара от Ен Би Си Юнивърсъл (NBCUniversal), която управлява телевизионната компания Ен Би Си (NBC).
Сумата е с около 150 милиона в "зелено" повече от тази в Пекин през 2008-а, уточни компанията, цитирана от Ройтерс.
Ен Би Си Юнивърсъл, която е част от Комкаст (Comcast Corp), е платила 1,18 милиарда долара за правата да излъчва тазгодишната олимпиада в САЩ.
Ръководителите на компанията не дадоха данни за печалбите.
Ен Би Си отчете загуба от около 223 милиона долара от Зимната олимпиада във Ванкувър през 2010 г.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.