IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Кан не е само кино

Кинофестивалът е успешна маркетингова стратегия за световни брандове

Снимка: Bulgaria On Air

Снимка: Bulgaria On Air

Очите на цял свят са вперени в червения килим на кинофестивала в Кан.

Но фестивалът също така дава огромна възможност за брандове от различни сфери да демонстрират услугите и продуктите си.

Козметичната компания L'Oreal и автомобилният гигант Renault изполват Кан като най-добрата маркетингова стратегия, която да им осигури печалби за години напред.

Кинофестивалът е голяма инвестиция и огромна експозиция, но насърчава ли продажбите?

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.
Новини
Водещи
Последни новини
Четени
Най-четени за седмицата