Тридесет български фирми износителки избраха логото на България, създадено по проект "Промоция България", за марка на продукцията си, съобщиха от министерството на икономиката.
Това са "Ел би Булгарикум" (фирмата, която съхранява българската бактерия и изнася закваска за кисело мляко в цял свят), фирмата за спортни стоки DIEL, Българска роза – Карлово, Винпром – Асеновград. Освен тях на продукцията си за износ логото ще поставят 19 фирми от Асоциацията на износителите на облекло и текстил и 9 фирми-износителки от Камарата на електротехниката.
Към тях се присъедини и висше учебно заведение - Висшият държавен институт по библиотекознание и информационни технологии с ректор Стоян Денчев.
Всички фирми, пожелали да използват националния знак, получиха наръчник за използване на националното лого, създаден от фирма "Дизайн.БГ". Наръчникът указва точните цветове, чернобелите варианти, шрифтовете и подходящите фонове и размери за използване на знака.
Наръчникът е издаден на хартиен и магнитен носител. Той може да се намери на интернет-станицата на Министерството на икономиката. Наръчникът на хартиен или на магнитен носител могат да бъдат получени както от Министерството на икономиката, така и от Агенцията по туризъм.
Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase.