Борисов резна лентата на нови 35,7 км магистрала, предсрочно

Няма аналог в Европа по екологична сигурност, твърди премиерът
Обновена: 12 юли 2012 18:31 | 12 юли 2012 18:25,
297
Борисов резна лентата на нови 35,7 км магистрала, предсрочно
Бойко Борисов откри предсрочно Лот 3. Снимка: БТА

Бойко Борисов откри официално Лот 3 от автомагистрала "Тракия". Участъкът от Нова Загора до Ямбол е с дължина 35,7 км и бе пуснат 52 дни предсрочно.

Премиерът се похвали, че строителството на магистралата продължава да изпреварва графика и до няколко седмици тя ще стигне до Петолъчката.

На твърденията, че не се строи качествено, Борисов отговори, че въпреки проблемите с асфалтовото покритие, магистралата вече отговаря на всички изисквания. Гръцката фирма "Актор", която работи и по изграждането на магистрала „Струма", положи наново асфалта на 17 км.

Още по темата
Той успокои и еколозите, като обяви, че пътят не застрашава животните и птиците. Магистралата нямала аналог в Европа по отношение на екологичната сигурност. Поставени са специални мрежи, които предпазват животните, изградени са и тунели под трасето.

Министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова пък отчете, че за две години правителството е пуснало в експлоатация 70 км магистрала, като в проекта са вложени 270 млн. лева. Строителството се е финансирало изцяло от европейските фондове. Отсечката Нова Загора-Ямбол е струвала почти 134 млн. лева.

Тя подчерта, че изграждането на пътния участък ще има не само икономически, но и социален ефект. Павлова разкри, че е факт и първата инвестиция, свързана с Лот 3. Японска фирма ще разкрие нови 200 работни места в Сливен, с тенденцията те да нараснат значително още през следващата година.

Очаква се АМ "Тракия" да бъде завършена цялостно през пролетта на 2013 година, когато ще бъде пуснат в експлоатация и Лот 4 - от Карнобат до Бургас с дължина 47,7 км.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


297
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
229
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
Всичко хубаво, ама това, че "нямат аналог" ... *** великата магистралостроителница сме... :)))))))))))) В действителност можем само да сънуваме западните магистрали!
228
1
 
1
 
! Отговори
cvetelin kunchev преди 11 години
teq magistrali sa za mladite, da odqt da izkarvat pari.... :)))))
227
1
 
1
 
! Отговори
Браво преди 11 години
Вчера минах по новата магистралаако трябва да съм честен Бойко получава оценка 6+Спестяваш време,гориво и с кеф караш колата!
226
2
 
5
 
! Отговори
марио преди 11 години
бойко напусна предсрочно ето това е новина
225
2
 
1
 
! Отговори
хаха преди 11 години
господа ГЕРБери магистраладжии, имате ли си проста представа от това какви са процедурите и сроковете не до първа копка, а до обявяването на конкурс за пътно строителство???едва ли ;) по добре да ви питаме кои са летните хитове в пайнер
224
1
 
1
 
! Отговори
do arhar преди 11 години
Платен писачо на БСП, нали януари догодина се пускат още 40км от Тракия плюс цялта почти Марица ( 120км). Можеш ли да смяташ?
223
3
 
1
 
! Отговори
язе преди 11 години
те тея магистрали не се строят за нас.не ни омайвайте..строят се за тировете към Европа.. да може онези тюфлеци да консумират, защото, както те пропагандират много е важно разбираш ли..да се консумира..ама така да се консумира та чак да се ***.така че тея магистрали ние нищо няма да усетиме за тях..само ше плащаме за подръжка
222
8
 
5
 
! Отговори
тъжен факт за БСП преди 11 години
Това трябва да се помни:Според exit poll за комунистите са гласували селяните, старците и простаците.По-голям % от гласувалите за БСП са от селските райони.По-голям % от гласувалите за БСП са на години 55+.По-голям % от гласувалите за БСП са с ниско образование.
221
7
 
9
 
! Отговори
мими преди 11 години
Магистралните гордости са пълен крах....построени от предишното управление 132 км. /с ½ от Люлин/. До края на мандата на настоящия кабинет остават година и нещо и както и да смятате, премиерът Бойко Борисов и да иска не може да отреже лентичките на още 50 км магистрали.Е кое "нещо" направиа гейбърастите. Южната тангета стана за регата и Боко не дойде от срам да се повози на кануто, а и е почната от Станишев....Силния коз де ни продъниа ушите с ***, завода 5 год. си е на кота под нулата....Спортната зала 80% заслуга на Станишев..... замислена, проектирана от него .... Боко само я намали за популизъм да не може да се ползва за други спортове уж за по евтино....Де що се реже лента се е почнато от Станишев....
220
5
 
8
 
! Отговори
ВИКТОР преди 11 години
Както е тръгнало май и на Тиквоко ша му резнат лентата от Европата
219
3
 
4
 
! Отговори
italianka преди 11 години
abe vie deto vse pliuete, patuvali li ste iz Evropa? as i sas zatvoreni ochi da patuvam, vednaga razbiram che sam si pristignala v BG, mnogo tajno, nikade nqma tolkova loshi patishta. Pozdravleniq za BB
218
2
 
1
 
! Отговори
italianka преди 11 години
abe vie deto vse pliuete, patuvali li ste iz Evropa? as i sas zatvoreni ochi da patuvam, vednaga razbiram che sam si pristignala v BG, mnogo tajno, nikade nqma tolkova loshi patishta. Pozdravleniq za BB
217
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 11 години
е как предсрочно, нали ББ ни обещаваше 2012 да ходим на море по магистрала..... не знам дали журналистите знаят, но сега е лято 2012
216
3
 
4
 
! Отговори
gerb преди 11 години
boiko stiga s tezi lenti razbrahme ,4e moje6 da rejesh lenti i glavite na naroda vdigni zaplatite,,asfalt kasta ne hrani
215
3
 
1
 
! Отговори
Пешо преди 11 години
По груба сметка 1 км. струва 3.5 млн. лева. А преди няколко години Кирил Йорданов построи до морска гара басеин за 9.5 млн.Ако го разделя на 9 лота,кой ли ще струва един милион....
214
1
 
2
 
! Отговори
до 228 преди 11 години
Уважаема(и), проектирането протича по следния начин - обявява се поръчка за предпроектно проучване (по закона за ОП), срок за запозване с условията, срок за кандидатстване, срок комисията от ресорното министерство да се запознае с проектите, да прецени и обяви победителя... Че и обществено обсъждане.... може да се пенсионираш. След това започват същинското възлагане, и изготвяне на идеен проект (в няколко варианта). След това пак една камара чиновници се запознават и избират кой ще е варианта по които ще се работи. Освен това се е състоял и конкурс за избор на консултант за проекта... Ако никои никъде нищо не е обжалвал се пристъпва към работното проектиране. Пак конкурс, пак срокове за запознаване, пак срокове за кандидатстване, пак срокове за оценка и обявяване на победител. След това, ако пак никой никъде нищо не обжалва се започва работното проектиране, съпроводено и с мнооого ходене по трасето от геодезисти и топографи. Като стане готов проекта, той се изготвя в 10 екзепляра, има поне 4 различни части на проекта, предава се на поръчителя, насрочва се ЕТИС (Експертен технико-икономически съвет) и се приема или отхвърля или приема със забележки. След това (обикновенно когато проектанта си получи парите) удря един червен печат "ВАЖИ ЗА ЕКЗЕКУТИВ" и вече може да се работи по тоя проект. Тогава вече може да се отчуждава. Да ама това става с пари. И ако пак никой нищо не обжалва. или не се намерят разни еко-терористи или пишман археолози да намерят нещо "неизвестно досега" по трасето. Всичките тези неща, съчетани с избори през 2 годии (общински и парламентарни) и като знаем капацитета на бай Ганьовски чиновнически апарат - ми боже опази - ако само за 4 години е стало всичко това - пак е било бързо!
213
17
 
12
 
! Отговори
шофьор преди 11 години
Браво, Бойко! Точно затова гласувах за теб!
212
6
 
7
 
! Отговори
до 33 преди 11 години
И като ,вземеш заплатата ,а тя наполовина, пак ревеш. Браво Борисов.Гордеем се с вас и ващи постижения.
211
4
 
5
 
! Отговори
до 33 преди 11 години
И като ,парно, ток пак ревеш. Браво Борисов.Гордеем се с вас и ващи постижения.
210
2
 
7
 
! Отговори
до 33 преди 11 години
И като ,заредиш на бензиностанцията ревеш. Браво Борисов.Гордеем се с вас и ващи постижения.