Обучението Coca-Cola Academy (Light) разкрива новите тенденции в областта на маркетинга

Записването за курса, който е част от програмата #YouthEmpowered, е отворено до 25 май
Спонсорирано съдържание | 9 май 2024 16:56, Александър Попов
Обучението Coca-Cola Academy (Light) разкрива новите тенденции в областта на маркетинга

Системата на Кока-Кола в България продължава да подкрепя младите в тяхното професионално развитие и за поредна година организира обучението Coca-Cola Academy (Light). Безплатният курс се реализира със съдействието на SoftUni Digital и е част от образователната програма на компанията - #YouthEmpowered, благодарение на която в продължение на 7 години, над 25 000 младежи са получили ценни знания и съвети за успешен кариерен старт от над 460 експерти. Курсът е подходящ както за начинаещи, така и за всички, които притежават известен опит в областта на маркетинга и владеят английски език на начално ниво. Обучението има за цел да разкрие основните тенденции в сферата на маркетинга и тънкостите в създаването и реализирането на стратегиите, развиващи най-популярните брандове безалкохолни напитки в световен мащаб.

Регистрацията за Coca-Cola Academy (Light) е активна и ще продължи до 25 май, а курсът, с продължителност от две седмици, стартира на 27 май. Записалите се за обучението ще получат неограничен достъп до всички лекции и материали и ще имат възможността да ги гледат в момента на провеждането им или на запис в удобно за тях време.

Coca-Cola Academy (Light) ще даде своето начало с темата за динамиката на управлението на онлайн канала, а курсистите ще разберат какво го отличава от традиционния. След това те ще бъдат въведени в сферата за лансиране на нови продукти. По време на тази лекция опитните експерти от Системата на Кока-Кола в страната ще споделят тънкости, свързани с целия процес на лансиране – от зародиша на идеята и нейната разработка – до изкуството на маркетинг стратегията и самото разпространение на продукта. Обучението ще продължи с магията на добавената стойност и нейната роля в повишаването на продажбите както в локалната точка на продажба, така и онлайн. Накрая специалистите в сферата ще вникнат в развитието на инфлуенсър маркетинга и ще разкрият методите за подбор на инфлуенсъри, които имат съществено значение за изграждането на добавена стойност за бранда и достигането до правилните аудитории.

Решилите да се впуснат в приключението Coca-Cola Academy (Light) ще имат възможността да черпят знания от истински професионалисти в сферата сред които: Нелия Златанска - E-retail & FSA Key Account Manager, Ванеса Иванова - експерт Стратегическо управление на негазирани марки, Георги Мардов, който се грижи за развитието на бизнес отношенията с партньорите на Кока-Кола ХБК България в онлайн търговията, бранд мениджърът Анна Мария Свиленова и Петя Христова, която заема позицията маркетинг мениджър за социални мрежи.

Всеки, който иска да се запише в курса и да задълбочи познанията си в сферата на маркетинга, може да го направи от тук.


Спонсорирани публикации