Затварят част от "Сливница", почват кръговото на Лъвов мост

Променят се маршрути на автобуси, на трамваите – не
Обновена: 21 фев 2014 14:39 | 21 фев 2014 12:55,
54
Затварят част от "Сливница", почват кръговото на Лъвов мост
Първоначалният проект за кръгово движение предвиждаше три ленти, но общината сега ги е редуцирала само до две. Снимка: Столична община

За малко повече от четири месеца част от столичния булевард "Сливница" ще бъде затворен заради изграждането на пътния възел "Лъвов мост".

Проектът предвижда създаването на кръгово с по две ленти за движение, пешеходна и велоалея, като старият исторически мост ще бъде освободен от автомобилното движение, което го амортизира и натоварва.

"Ще бъде възстановен старият облик на Лъвов мост", обясни преди време зам.-кметът на Столична община Любомир Христов.

Стойността на проекта за изграждане на кръстовището е 22 млн. лв., като в проекта се включва и реконструкцията на бул. "Мария Луиза" до Централни хали.

Още по темата
Заради градежа от Столична община съобщават, че от 7.00 часа на 23 февруари до 24.00 часа на 1 юли се забранява влизането на превозни средства по северното пътно платно на бул. "Сливница" от ул. "Г.С. Раковски" до бул. "Христо Ботев".

Движението ще бъде уредено двупосочно в южното платно на булеварда. Включването в южното платно започва от ул. "Г.С. Раковски" и се възстановява през моста на бул. "Христо Ботев".

Разрешено ще бъде преминаването през площад "Лъвов мост", напречно на бул. "Сливница". Трамваите също ще продължат да се движат.

Променя се маршрутът на автобусните линии с номера 11, 86, 309, 310 . Те ще се движат от пл. "Сточна гара" по северното платно на бул. "Сливница", наляво през моста на ул. "Г.С. Раковски", надясно по южното платно на бул. "Сливница", надясно през моста на бул. "Христо Ботев", наляво по северното платно на бул. "Сливница" и по маршрута си.

В обратна посока промяна няма да има, автобусите ще се движат в южното платно на бул. "Сливница".

В посока бул. "Христо Ботев" за автобусите се разкрива временна спирка "Лъвов мост" в южното платно преди площад "Лъвов мост".

Закриват се спирки "площад Лъвов мост" и "ул. Княз Борис Трети", намиращи се от страната на северното пътно платно на бул. "Сливница".

Линии с номера 78, 85, 213, 285, 305, 404 и 413 в посока Централна гара ще се движат от пл. "Сточна гара" по ул. "Константин Стоилов", наляво по ул. "Козлодуй", надясно по бул. "Княгиня Мария Луиза" до Централна гара.

В обратна посока движението не се променя, то остава в южното платно на бул. "Сливница".

В посока Централна гара автобусите ще спират на спирка "пл. Сточна гара" на ул. "Константин Стоилов"; на "ул. Козлодуй", на ул. "Козлодуй", преди кръстовището с бул. "Княгиня Мария Луиза".

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


54
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
43
2
 
3
 
! Отговори
ХАХА преди 10 години
Аз пък се интересувам-къде точно ще се сложат лъвовете и колко на брой ще бъдат?Или да забравим за тях!
42
0
 
10
 
! Отговори
Малко пояснение моля преди 10 години
С тези южни, северни платна и реконструкции нищо не разбрах. Моля някой да ми каже с две думи ако шофирам от Сточна гара към Орион ще мога ли да мина по Сливница или ще обикалям? Мерси :) А по темата - като ще обновяват тази зона не е зле да разкарат и сганта, която се движи из района - всякаквите там алжирци, мароканци, *** и т.н., от които направо ми се повръща.
41
2
 
0
 
! Отговори
Петрович по възможно преди 10 години
Теории на полета Мордън е по-мрачен и гаден, хуморът е налице, но няколко от героите, с които свикнах от първата част, бяха убити без много жал от автора. Усеща се, че се настървява, че засилва както характера на героя си, така и своето желание да бъде по-прям и по-остър. В резултат нещата отиват дори отвъд това, което написах за предната част: Шеметно действие, постапокалиптична действителност, груб, нервен и кървав свят, приличен технологичен напредък и пълен морален упадък светът на Саймън Мордън е безупречно забавен и изключително неприятен за живеене. Книгата обаче е чисто удоволств
40
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
До 41 ... Пич гледай преди да пишеш, движението по "Сливница" ще минава отдолу безконфликтно... Стига драскахте простотии бе. Седнете казах ви, запознайте се с проекта и тогава давайте мнение. Ай сиктир, все трябва да се плюе по работещите хора майка му стара. Няма да стане един да каже евала пичове, добре се справихте. Все ще се плюе на политическа основа, все ще се предполага на сляпо... Абе ужас. НЕМА ТАКАВА ДЪРЖАВА. Аз пък се радвам на тези проекти, защото вещаят по-добро бъдеще на София.
39
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Ама пичове нали затова се прави целият ремонт ! ЕСТЕСТВЕННО, ЧЕ ДВИЖЕНИЕТО ПО СЛИВНИЦА НАПРАВО ЩЕ МИНАВА БЕЗПРЕПЯДСТВЕНО ОТДОЛУ... Къде гледате и коментирате по-спомени и без дори да се замислите какво реално ще се прави. Вместо да чакат 500 коли на кръстовище и да тровят хората, ще минават отдолу и отгоре бързо и ще замърсяват 2 пъти по-малко. Няма да е опасно кръгово - има и светофари, заради трамвая. А иначе кой ни е виновен, че неможем да караме в кръгови? Ми научете тия правила бе!
38
1
 
5
 
! Отговори
Slackware преди 10 години
Само един единствен коментиращ 43 е обърнал внимание на детайлите в картинката. Големият поток по сливница минава под кръговото, а самото кръгово е за тези които отиват към гарата автогарата и трамваите. На самото кръгово задръстване няма да се образува, не знам как ще стоят нещата с кръстовищата към сточна гара и към Люлин след кръговото. Ще стане нещо като на ТВ кула към семинарията в пикови часове.
37
1
 
4
 
! Отговори
до 41 преди 10 години
На картинката изглежда че бул. "Сливница" има и по две платна в посока, които минават под кръговото, така че може би няма да е чак толкова зле .... но да видим!
36
0
 
3
 
! Отговори
Аз преди 10 години
"Закриват се спирки "площад Лъвов мост" и "ул. Княз Борис Трети", което всъщност е "ул. Княз Борис Първи" ама няма нищо! Който има очи-нека гледа!
35
4
 
4
 
! Отговори
мислете малко преди 10 години
на кулата е по добре но там по-натоварения булевард минава отдолу и горе долу бива, но на сливница ще стане ад защото преминаващите направо по Сливница няма да спират да пропускат идещите от гарата, защото сливница е 3 ленти и влиза в една на кръговото, като идваш по Мария луиза ще чакаш някой да се смили да те пусне с цената да псувни по адрес на майка му и евентуално смачкана броня. мизерия ще стане там ще видите. Добре че не минавам от там.
34
2
 
10
 
! Отговори
милсете малко преди 10 години
Кръговото не е ефективно за натоварен трафик - кръгово се прави на средно натоварени кръстовища а на големи натоварени кръстовища е пълна глупост - правят се детелини, ако ще кръговото да е с 5 платна -- винаги реално се свежда до едно платно - защото през едно платно се влиза и излиза и всички се опитват да влязат и излязат през него. тоест цялото движение изведнъж става еднопосочно в едно платно и никой не те пуска да влезеш в кръговото - тъй като е заето от идещите от по натоварения път.
33
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Реконструкциите по Лъвов Мост нямат край от повече от 10 години. Веднъж беше ремонт, после беше разширяване, после метростанция, после кръгово. За да продължат и следващите години платната са намалени от 3 на 2 и трамваите минават през кръговото - архитектът трябва да има диплома на тема "Аз - ***".Лъвов Мост е една черна дупка за държавни пари и една бяла дупка за наши хора...
32
2
 
7
 
! Отговори
дф6дтъ преди 10 години
Значи няма да чакам на светофара преди кръстовището а ще чакам на светофара в кръговото ?!?!?
31
0
 
0
 
! Отговори
do 36 преди 10 години
ама те са 2
30
2
 
9
 
! Отговори
Тея пак счупиха ... преди 10 години
Пак счупихме ***....Трябва да направят 3 ленти по сливница под земята, защото там трафикът към Сточна Гара и Люлин е по-натоварен. Така като гледам схемата пак ще си имаме задръстване само, че с кръгово....
29
4
 
21
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Нaпомнете нa новите софиянци, че трaмвaят е с предимство пред всички остaнaли. Предстaвям си първите дни колко удaри ще имa :D
28
3
 
9
 
! Отговори
26159992 преди 10 години
Кога най-после малоумния народ ще разбере, че кръговите движения отпушват трафика САМО тогава КОГАТО са отново регулирани с допълнителни спомагащи светофари. Това със спомагателните го има дори в изостанала от цивилизацията държава като Турция - не говоря за мегаполиси като Истанбул, а за малки градове и такива като София или по-малки!И кога най-после ще започнат да се правят светофарни уредби, които следят трафика и/или светофарите на различните кръстовища са съгласувани?! Лесно е!!!
27
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
До Анонимен 31Естакадата ще е като тази до телевизионната кула, и е на 100% приложима.
26
9
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
До ЧиновДо 15,16,18 Вие едва ли сте кореняци софиянци, за да обиждате че дрегите били селяни, Вие сте по селяне от селянете защото поведението ви е такова. данаците които се плащат от всички останали градове и села извън София се разпределят отиват на едно място и от там огромна част остават за *** ви проекти в столицата макар че това не са пари които вие сте плащали. Хората които наричате селяни не се оплакват, а вие все сте недоволни и мрънкащи. Хората в Северна България са достойни.
25
1
 
4
 
! Отговори
az преди 10 години
и кво, лъвов мост. моста кадето има лъвове. ще бъде използван от трамвайте. аз си мислех че са за хората
24
11
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 10 години
Кръговото движение е приложимо за определен тип кръстовища и в случая с Лъвов мост е неприложимо без светофари, т.е. връщаме се към сегашното състояние, само дето ще е доста по-лошо.Просто Фандъкова и общинарите на ГЕРБ усвояват едни пари ...