Трабантът беше член на семейство и превозното средство, което, благодарение на предното предаване, се катереше и по баир. Вътре може да беше тесничко, но пък имаше голям багажник, който служеше добра.Може да се паркира навсякъде. Продадох го с болка заради "синята зона" на млад човек, страдащ за продадения Трабант на баща си от детството си.Нямам причини да не вярвам на немските инженери!Мой колега чак до Париж стигна и напомпи гумите на вход в България.Не е носталгия, а практичност!
Не съм карал, но си спомнете как беше въведена ESP системата. Тогава Мерцедеса май А класата не издържа теста за рязко сменяне на посоката, лос тест се казваше, защото можело да се предизвика от внезапна поява на лос на пътя. Та с електроника го оправиха. А трабито от подобен клас си го минаваше този тест на песен. И не само той. Махнете броните на всяка кола от преди 2000 г. - прилича на кола познава се и марка и модел, а след 2000 - почти еднакви и без брони - гозни и готови за скраб.
Един чичко много го бъзикали на тема Трабант-сапунерка бил, мотор с четири гуми бил, не му искали колани щото щял да стане раница и т.н. Веднъж, както си копали по лозята, ливнал силен дъжд, почнала буря. Чичето палнал Трабана и запъплил към асфалта. Като минал край спирката, там чакала тълпа за автобус. Човекът спрял, а някои си помислили, че ще вземе един двама.-Да ми кажете някой виц за Трабанта-попитал той мокрите хора и отпрашил. "Трабанче, ама си има таванче", мислил си доволен.
С трабант от старите сме се връщали с дупка в средата на едното бутало като мъжки палец 120 км.Гори като змей,но бучи и лети по пътя!Който не е карал трабант,не знае какво е каране,с днешните коли е возене на глезльовци.
16 години карах Трабант.На път не ме е оставял.За класа и времето си беше много добре измислен автомобил.Безпроблемен във всяко едно отношение.Ще си спомням за него само с добро!
До АнонименНапротив,не съм и съм жена .Пътвата кола,която карах бе полски фиат,после Ауди 80 -турбодизел.Разликата между двете е огромна,а за сегашните зверове по пътя нямам кометар.Колите стават все по бързи и удобни но и по-скъпи.Хайде на всички със здраве!
Да,Trabant-лимузина,светло-син!Това беше първата ми кола,която карах преди 20 години.Сега карам Toyota Camry,но с умиление си спомням за Trabi и прекрасните младежки преживявания.Човек трябва да не забравя от къде е тръгнал и да се радва на малките неща!
Да ти е.а и чувството за хумор аз.Трабанти се караха само от джуджета.Не съм имал нищо против това подобие на кола,докато не ми се наложи да се возя в такова технологично чудо.182 см. съм висок (и не се имам за висок) и мога да кажа само,че това не е кола.Когато пристигнахме,не можах да сляза ,защото колената ми опираха през цялото време в таблото отпред и ми бяха изтръпнали,а синините под колената ми минаха след седмица