IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Още 31 километра магистрала от днес


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

68
do 74
преди 14 години
Харесвам 14 Не харесвам 1
Човека е много прав,България не е само Южна България и София - вижте положението в Северна България,особено района на северозападна България,срамота е всичко да се инвестира в Южна България....
отговор Сигнализирай
67
Търновец
преди 14 години
Харесвам 12 Не харесвам 0
Извинявай, но пътен възел Велико Търново не е магистрала а пътен възел, моста на Бяла си е един мост 100-150 метра..Ние говорим за главни артерии със дължина на трасето от по 400-700 км. без инфрастуктура няма и безнес !Вярно че северна България е доста по неразвита от южна, и инфрастуктура и индустрия и тн, то остана една Варна по-хубав,голям и развит град и доста по назад Русе и Плевен, другите така наречени градове са като по големи села...за съжаление :-(
отговор Сигнализирай
66
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Откога Хан Крум се казва Бойко?
отговор Сигнализирай
65
Б
преди 14 години
Харесвам 1 Не харесвам 10
човеко, след като се довърши тракия, се почва хемус. Не може едновременно! Или искаш да се стоят по-5-6 километра едновременно на всики почнати магистрали-е така няма да се довърши никоя. След 2012 ще се почне хемус. А и не е верно, че в северна българия не се строи-пътен възел Велико Търново, пътен възел Бяла , дунав мост къде са
отговор Сигнализирай
64
до 71
преди 14 години
Харесвам 10 Не харесвам 2
в Германия преди всичко има икономика и затова има кой да се движи по пътищата.У нас това,което ще се случи е следното : пътищата след 2-3 години ще започнат да се скапват,това води до ремонти,а ремонтите се правят с много пари.Нямаме икономика и това води до увеличение на данъците - винетката най-вече.Да продължавам ли ?
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 14 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Ако не беше Бойко, още щяхме да караме волски каруци, а зъболекар щеше да е селският ковач. Сега ще карамеконски каруци вече и зъболекар ще ни е обущарят. Дянков ще ни научи какво е селскостопански труд иоцеляване със самозадоволяване.
отговор Сигнализирай
62
Алекс
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
По твоята логика "местната бакалия" досега не е зареждала, щото не е имало некачествена магистрала до града? Или всяко село или град, до което няма магистрала, живее извън цивилизацията и хората си носят вода от гората? Ами тогава да се върнем при бай Тошо - последно по негово време имаше прави и здрави пътища до всеки баир. Нещо си противоречите от ПР отдела на Боко. Колко много късопаметна *** имало, а ние се чудим, кой избра тиква за премиер... И разчитате на тоя клоун за работни места...
отговор Сигнализирай
61
А
преди 14 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Да, а северна България - кучета я яли. Всички инвестиции - в южна. Бокооооооооо еле да видиш при нас какво е! Да те повозят по нашите пътища мутрагените ти - бодигардове от НСО, да видиш за какво иде реч. България не е само София, Пловдив и магистралити за Турция и Гърция!!!
отговор Сигнализирай
60
до до 51
преди 14 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
!-во нещастнико не съм комунист.2-ро,когато фактите говорят би трябвало и нещастните гербери да замълчат.Провекта е одобрен в края на 2002,а строителството започва 2007:"В края на 2002 британско-испанският консорциум "Скот Уилсън холдингс, Флинт&Нийл партнършип" и испанската "Иберинса" са избрани за международен консултант по инженеринг и управление по проекта "Изграждане на нов граничен комбиниран мост на река Дунав при Видин Калафат".Проведеният в края на 2006 търг за главен изпълнител на проектирането и строителството на моста е спечелен от испанската компания FCC Construcción S.A., като договорът за изпълнение е подписан на 30 януари 2007. Срокът за изпълнение е 38 месеца, а предвидената обща стойност на договора е 99 955 948 евро.
отговор Сигнализирай
59
мале мале
преди 14 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
навремето имаше ограничения на накои пътища ,които не се използваха от тежкотоварни автомобили ,днес всеки си кара където му е кеф.а имаше ограниченя и в часовете ако си спомняте
отговор Сигнализирай
Новини