IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Влаковете спират на 10 март, заплашват синдикатите


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

86
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
да ви плюя на бг ***.
отговор Сигнализирай
85
TT
преди 13 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Абе,момчета,вземете научете малко правописа!Срамно е да правите правописни грешки,още повече в заглавията!!!
отговор Сигнализирай
84
СВЯТ
преди 13 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
БЪЛГАРИТЕ СТАЧКИ НЕМОДАТ ДА ОРГАНИЗИРАТ ЗАЩОТО НЕСА ЕДИНИ...АКО БЯХА НЯМАШЕ ДА ИМА 500 ГОДИНИ,,,,,ТРЕБВА ДАСЕ НАУЧАТ ОТ ..ГЪРЦИ И ТУРЦИ ТАМ СТАЧКИТЕ СА ПОЧТИ ЕЖЕДНЕВИЕ..
отговор Сигнализирай
83
явер
преди 13 години
Харесвам 17 Не харесвам 4
Спокойно е, всичко ни е наред, просто един Р А Й . Да живее ГЕРБЕРИСТАН..... А ако говорим сериозно, трябва да ги подкрепим.Време е да започнем изграждането на ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО. Да сложим началото.Макар да се съмнявам, че трудещите се от Ж.П. ще излезат.Колкото излезнахме и на 03.03.12 ...............
отговор Сигнализирай
82
Дядо 130
преди 13 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Срамна работа, едно държавно предприятие и не могат да плащат!
отговор Сигнализирай
81
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 7 Не харесвам 3
ми кой ще кара тиквите,бе.....
отговор Сигнализирай
80
до стачкоизменник
преди 13 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Първо за да си стачкоизменник трябва да си стачкувал,второ на твоето мнение му казват позиция,трето за да бъде БДЖ на ниво държавата трява да е инвестирала в нея,четвърто явно нищо не разбираш от железница,защото лесно не се става железничар!
отговор Сигнализирай
79
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
БДЖ е единственото останало държавно предприятие. Естествено е че и него ще искат да приватизират като останалите 2200 държавни предприятие. Там се шири корупция от писалката до локомотива.
отговор Сигнализирай
78
Стачкоизменник
преди 13 години
Харесвам 6 Не харесвам 23
Щом не им се харесват условията, които държавата предлага за работа имат възможностда напуснат, все пак не са крепосни селянина БДЖ! Ще внесем работници от Китай или Индия. То бива изнудване, ама такова не бива! Не стига, че возят при първобитни условия, не стига,че рискът да не стигнеш за дето си тръгнал с влак е огромен, ами и ще ми стачкуват! Който отиде на стачка да се третира като самоотлъчка и аут, така условията на кредита ще бъдат даже преизпълнени!
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 13 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До 69Защото влака е по-лесна мишена. Ти как си прадставяш една композиция да спре, ако констатират, че е хвърлен камак. А пък и в повечето случаи разбират за хвърления камък само хората от съответния вагон или купе. Ако *** хвърли камък по автобус, щофьора ще слезе с щангата.
отговор Сигнализирай
Новини