IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

За градския транспорт в София: Нередовни линии, изнервени шофьори...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

18
анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
Вместо да мрънкате, че транспорта е нередовен, замисляли ли сте се защо е нередовен? Нередовен е защото липсват шофьори и няма кой да кара. Ако искате отивайте вие да карате вместо да плюете по шофьорите. Никой насила не ви кара да чакате пи спирките има таксита като толкова бързате.
отговор Сигнализирай
17
да,това е факт
преди 3 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
цялия транспорт е на това дередже,подранили или закъсняли с разписанието,отвратително шофиране на шофьорите,никога това няма да се оправи,всичките началници и диспечери трябва да се уволнят,и да се назначат кадърни хора,а за всички шофьори да се налагат всякакви глоби,включително и за мръсно превозно средство,не само да мрънкат за заплати,защото не ги заслужават половината от тях.
отговор Сигнализирай
16
slavcho_uzunov
преди 3 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 0
Работя в района на летището и всяка сутрин пътувам за една спирка от "разклона за летището". Автобусите, които минават от там са 10, 14, 84 и 184. Практика е автобуси 10 и 14 да се движат заедно. Често това съвпада и с един от автобусите по линия 84/184. В резултат , в най-натовареното време сутрин три автобуса минават заедно и след това има пауза от 10-15 Мин. Толкова ли е трудно автобуси 10 и 14 да се движат през определен интервал?
отговор Сигнализирай
15
Бони
преди 3 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 2
Васко маслото бейбе
отговор Сигнализирай
14
Варненец
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
Софиянци, вашето е бял кахър. Кажете ние какво да правим варненци, където 4-5 месеца вече сме в невидение как да пътуваме в градския транспорт с намаление? Валидаторите не отчитат карти, машините не позволяват да си купиш карта, не позволяват и да си презаредиш карта. С карта пътуването ти излиза 90 стотинки, а сега трябва да дам 2 лева за билет купен от машината. За разстрееел са всички директори на градския. Това вече 5-6 месеца и скааапаняците не казват каква е алтернативата. Боооклуцииии!
отговор Сигнализирай
13
Серго
преди 3 месеца
Харесвам 6 Не харесвам 2
3. за останалите водачи на МПС които като видят автобус пред тях сякаш виждат враг, спират на спирката за малко само автобуса спира за много, не знаят как се преминава покрай спираща, спрял или потеглящ автобус при обозначена спирка и ние сме принудени да стоим като наказани в спирката, трафика е ужасен от ЦГМ намаляват времето за пътуване, не достигат шофьори ония нови линии разкриват, почиваме по 3,4 или 5 дни в месеца, увеличават интервала между автобусите и така нататък
отговор Сигнализирай
12
вдстк
преди 3 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ама какво питате тук кога ще станат редовни автобусите. Питайте онзи шмекер Кастанеда ли беше или друго беше името, който назначи шефовете на тези дружества.
отговор Сигнализирай
11
Серго
преди 3 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
Шофьор на автобус от столичен градски транспорт съм. За всеки и за всички сме виновни. 1 за началници макар да работим с автобуси китайско производство закупени от магазин за левче и със огромна комисионна. 2 за пътниците за по бърз градски транспорт никой от тях не подава сигнал със ръка че, иска да се качи или да натисне стоп бутон, почти всички искат да се качат от първа врата при условие че не купуват билети, забили глви във телефона си сякаш няма да слиза чял ден. 3 за останалите водачи на
отговор Сигнализирай
10
анонимен
преди 3 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 0
Планира се и с мисъл за как се развива града в бъдеще, не може да настроят метрото до лицея в Горна Баня за децата на чалгаджийките а в най-бурно развиващата е южна част на София перманентно да има 3км. колони и не само няма метро ами няма и план за метро!
отговор Сигнализирай
9
азззз
преди 3 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 0
Ами така е главния мафиот на София, а узвинете архитект, като раздаде разрешителните за строеж и поникнаха блокиве навсякъде така ще е и ще става все оо зле и по зле. Това и след 200 години няма как да се оправи
отговор Сигнализирай
Новини